Vraag

Factuur te betalen vóór 30 september

  • 21 September 2016
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Badge
Heb mijn factuur ontvangen en dien deze te betalen voor 30 september.
mijn vraag is waarom moet ik al betalen voor een abonnement dat pas begint te lopen vanaf 24 september.
ik betaal dus deze maand tweemaal een full control abonnemnet zowel voor mijn zoon als dochter...
vind dit niet normaal
groetjes

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
De laatste 2 bijdragen staan wel omgekeerd.
Reputatie 7
Badge +6
Jessie,

Mag ik je vragen geen privé factuurgegevens online te plaatsen, zichtbaar voor iedereen.

Best stuur je een privébericht naar Het Proximus Team daarvoor. Ik heb je bijlagen dan ook verwijderd.

Groeten,
Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jessie,

Kan je ons via privébericht klantgegevens naar het 'Het Proximus Team' sturen? (klantnr, telefoonnr)
Dan kijken we het meteen voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
hier klikken

Reageer