Beantwoord

Factuur splitsen

  • 20 December 2017
  • 5 reacties
  • 288 Bekeken

Beste
Na bijna elke dag meer dan 2h in de wacht te hangen met jullie klantendienst. Geef ik nu mijn wijziging zo door.
Klantennr:617628507
Wens het laatste totaal bedrag openstaand in 6 schijven te betalen. Dus dit gaat over een totaal bedrag van 242.06€
December 42.06
Januari 40€
Februari 40€
Maart 40€
April 40€
Mei 40€
Gelieve mij een bevestiging per mail of post te sturen.
Verdere herrinneringskosten worden niet betaald.
Gelieve er in te toekomst voor te zorgen dat jullie klantendienst bemand is. Bij verder vragen mag u mij steeds contacteren per mail.
Met vriendelijke groeten
Chris Banckaerts
icon

Beste antwoord door FreyaVR 27 December 2017, 19:59

Bekijk origineel

5 reacties

ik geef je dit louter ter info mee:
vragen of klachten in dit verband kan je ook altijd doorgeven als volgt:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 6
Badge +3
Chris, vermits late betalingen (geweigerde domiciliëringen) helaas meermaals voorvielen tijdens het afgelopen jaar hebben we voor de voorlaatste factuur een spreidingsplan opgemaakt. Bedankt voor je begrip. Jan
Ja mits dat jullie een domiciliering zomaar uitvoeren zonder een handtekening of mondeling akkoord van mij worden deze zeker geweigerd. Er is nooit geen goedkeuring geweest voor een domiciliering.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Chris, ik stelde vast dat je een contract had voor een toestel. Hierbij is een domiciliëring verplicht, dit staat normaal ook in de voorwaarden die je toen kreeg. Groetjes Freya
TUI: Net als dit nu verplicht is bij de packs Tuttitmus, Familus en Minimus!

Reageer