Beantwoord

Factuur op een andere naam?

  • 10 maart 2016
  • 2 reacties
  • 2039 Bekeken

Kan ik mijn factuur - de naam is gelinkt aan mijn gebruikersnaam online en die kan ik niet wijzigen - op een andere naam laten zetten?
Zoja, hoe?

Dank
icon

Beste antwoord door Bram 10 maart 2016, 11:42

Daarvoor neem je best contact op met de klantendienst.
Om je abonnement van eigenaar te veranderen (want dat is wat er dan in feite gebeurd) moeten zowel jij als de nieuwe betaler een document ondertekenen.

Op http://proximus.be/contact vind je alle contactmogelijkheden terug.


Groeten,
Bram
Bekijk origineel

2 reacties

dat kan je best via het Het Proximus Team laten uitvoeren waar enkele privé gegevens zullen gevraagd worden
Reputatie 6
Badge +4
Daarvoor neem je best contact op met de klantendienst.
Om je abonnement van eigenaar te veranderen (want dat is wat er dan in feite gebeurd) moeten zowel jij als de nieuwe betaler een document ondertekenen.

Op http://proximus.be/contact vind je alle contactmogelijkheden terug.


Groeten,
Bram

Reageer