Zo te zien is het weeral eens verandert om een factuur te raadplegen.
Klik ik op tabblad "Mijn administratie", dan zie ik dit staan, "Mijn e-Services" en ernaast "Krijg toegang tot al uw e-Services" maar nergens een link naar mijn factuur,
Klik ik op tabblad "Mijn overzicht" dan staat er "Mijn e-Services uitbreiden".
Waarom? Ik heb ooit alles gekoppeld en moet dat nu weeral?
Klik ik hier bvb op toevoegen onder Belgacom, heb ik een activatiecode nodig, heb ik niet omdat ik een "groene factuur" krijg
Klik ik op toevoegen onder Proximus, herkent hij m'n gsmnummer niet.
Raar boeltje.
A
Beste PeterS,
Kunt u via een privé-bericht uw klantgegevens (klantnr, contactnr, e-mailadres en login e-Services) even doorsturen aub?
Dan laat ik het voor u nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunt u via een privé-bericht uw klantgegevens (klantnr, contactnr, e-mailadres en login e-Services) even doorsturen aub?
Dan laat ik het voor u nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.