Beantwoord

Factuur gaat de hoogte in....

  • 23 February 2016
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Badge
Hoi Eva,

Ik zie de laatste maanden dat de kosten van mijn factuur de hoogte inschieten.
Het laatste factuur is nu 121,75 hierna geef ik de facturen van de maanden ervoor 113,26 - 102,41 - 98,20 - 95,71

U ziet dat het bedrag maand na maand verhoogd!
Hebben andere ook hier last van?

Er staat de komende weken/maanden grote veranderingen op stapel voor mezelf waarbj ik genoodzaakt ben mijn factuur maandelijks onder de 100€ te brengen, liefst max 90€ te komen.

Graag had ik via u vernomen (zonder lang aan de telefoon te moeten hangen) dat jij of iemand anders mijn factuur kan bekijken en te zorgen dat aan het bovenstaande vraag wordt voldaan. Ik denk hierbij aan bv 2de decoder binnen te leveren ik zie daar ook oa staan boeket X terwijl ik nooit een boeket gevraagd heb enz......

Mijn login is fa002934

Ik zou het op prijs stellen wanneer u dit bekijkt (of laat bekijken) en dit zo spoedig mogelijk!

Tot slot wil ik hier NOGMAALS kenbaar maken dat de facturen onduidelijk en verwarrend zijn hier moet je iets betalen, lager krijg een - waarde enz...... Als een pack xx kost zou ik enkel op het factuur willen zien pack xx€..... Sorry voor mijn uitdrukking maar dat gelul van - en - heb ik echt niet nodig! Duidelijk en één bedrag pack xx€ that's it

Hopen spoedig iets te mogen vernemen van u of eventuele andere dienst van proximus!

mvg,
Geert B
icon

Beste antwoord door josm 23 February 2016, 12:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag Geert,

Ik heb hiervoor een dossier met nr. 25060182 opgemaakt.

De bevoegde dienst zal u zo snel mogelijk contacteren.

Mvg,

Jos
Badge
Dag Jos,

Bedankt voor het openen van het dossier!
Ik ben vandaag opgebeld door een vriendelijke medewerker en het zou moeten opgelost zijn!

Wat was het probleem?
Ik ben iets meer dan een maand opgebeld om te bedanken dat ik klant was, ik kreeg 1 maand gratis Belgisch voetbal....
Wat er niet bijgezegd is dat dit zelf moet opgezegd worden, wel vreemd in digitaal tijdperk men zou bv een pop-up kunnen laten verschijnen met de vraag wilt u abonne worden ja - nee? => Misschien een tip voor btv??!! 🆒

Vroeger omdat ik een pack had is er ook gezegd dat ik een boeket gratis kreeg, blijkbaar was dat ook al betalend, dit is nu verwijderd, heb er nooit naar gezien

In ieder geval een snelle reactie, vriendelijk opgelost => PRIMA SERVICE

Bedankt!

mvg,
Geert B