Vraag

Factuur dubbel betaald

  • 12 October 2016
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Wat nu? Ik kreeg steeds men facturen dus ik betaald die. Door aankoop iPhone met abonnement staat hetzelfde bedrag nu ook in men betalingen via domiciliering. Hoe vorder ik dit terug ?

3 reacties

Reputatie 3
Wat nu? Ik kreeg steeds men facturen dus ik betaald die. Door aankoop iPhone met abonnement staat hetzelfde bedrag nu ook in men betalingen via domiciliering. Hoe vorder ik dit terug ?
Heb hetzelfde voorgehad en het bedrag (te veel betaald) werd bij mij gewoon bij de volgende factuur afgetrokken.
Als je nu moest vaststellen bij de volgende factuur dat het niet gecrediteerd werd, kun je gewoon eens bellen naar de facturatiedienst op het bekend gratis nummer 080022800 die voor een kredietnota zullen zorgen.
Reputatie 6
Badge +3
als je verder klant blijft dan is er geen probleem, bedrag dat je al betaald hebt, gaat normaal gewoon in mindering van nieuwe factuur.

ik zou volgende factuur afwachten om te kijken of te betalen saldo juist is
Reputatie 7
Badge +6
Wie een gecombineerde aanbieding (smartphone met abonnement) neemt bij Proximus aanvaardt ook de algemene voorwaarden o.a. de betaling via domiciliëring. Uw volgende facturen zult u dus via domiciliëring moeten blijven betalen.
Voor het bedrag dat u dubbel betaalde zou u contact kunnen opnemen met de facturatiedienst van de klantendienst op het nummer 0800 22 800. Daar zal men een creditnota of een terugbetaling voor u regelen.
Voor de algemene voorwaarden: domiciliëring: zie bijlage:

Reageer