Vraag

Factuur

  • 20 December 2017
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Beste,

Ongeveer een 1,5 maand geleden heb ik de overstap gemaakt naar jullie. De installatie liep niet van een leien dakje. Door de problemen met de installatie hebben we 4 dagen verlof moeten nemen voor de installatie. Op 6 december werden we dan ook nog eens afgesloten bij Telenet (dit werd door proximus geregeld) waardoor we ongeveer een week zonder internet en tv hebben gezeten. Na al deze problemen hebben we dan een succesvolle installatie gekregen op 14 december. Ik was dan wel zeer teleurgesteld toen ik op mijn eerste factuur zag dat ik alle diensten al dien te betalen vanaf 6 december, dit vind ik zeer ongepast. Ik heb van 6 tot 14december niet van jullie diensten kunnen genieten dus lijkt het mij ook niet normaal dat ik hiervoor dien te betalen.

Groeten Anne

3 reacties

Als bijkomende info: indien er op de lange duur geen reactie moest komen van iemand van het Prox team dan kan je ook uw klacht indienen op deze manier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, spijtig om dit te moeten vernemen van u. Waarvoor ook onze excuses voor het ongemak. Kan u mij u uw klanten nr doorgeven? Ik kijk dit na voor u. Mvg, Aw
deze kan je best doorgeven via een > Privébericht

Reageer