Beantwoord

Factuur

  • 6 November 2017
  • 16 reacties
  • 369 Bekeken

na een vorige topic over mijn factuur waar ik dacht te veel te betalen bleek dat effectief al te zijn voor de extra decoders alleen we betalen deze al jaren 8 en al een paar maanden 2 extra decoders kreeg het antwoordt dat deze verkeerd gelinkt zijn aan mijn pack en er niks aan kon doen omdat er een order openstond voor all entertainment wat ik al zeker een maand geleden stop heb gezet ook zit naar mijn zien netflix niet als inbegrepen bundel mss ook door dat order er werd mij aangeraden op deze manier vandaag opnieuw te proberen alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Martin 6 November 2017, 18:07

Bekijk origineel

16 reacties

heb ik dan eigenlijk recht op een compensatie voor de jaren dat ik 8 euro betaalde voor decoder en de laatste 7 maand 2 decoders
moest er hier geen reactie komen na een tijd, kun je een privébericht sturen met je vraag en klantgegevens, doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
bedankt voor de info
is het de bedoeling dat een privébericht beantwoord wordt of wordt de vraag gecontroleerd en opgelost
Normaal reageert men wel maar als het bijvoorbeeld doorgestuurd wordt naar de bevoegde dienst kan dit wat tijd in beslag nemen en als het antwoord dagen uitblijft kun je best nog eens een PB sturen om te vragen naar de stand van zaken.
oke dit zal ik zeker doen indien nodig
beste na vandaag mijn tv te starten kwam ik perongeluk weer op een all entertainment post bleek deze te werken heb dit al stopgezet nu vraag ik me af komt netflix nu als inbegrepen tv bundel
best de vraag ook nog eens stellen in een privébericht daar de proximus medewerkers meer weten over de samenstelling van je pack/abonnement
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
ik zie weer dat deze all entertainment werd geactiveerd ik wil dit niet als bundel hoe kan ik dit duidelijk maken ik heb in prive gestuurd dat ik dit al een tijd had geannuleerd nu al 2 keer dat ze dit activeren heb zelfs gezegd dat ik netflix inbegrepen wil hebben zoals altijd de bedoeling was
morgen hen er nog eens aan herinneren in een privébericht misschien
Heb je al eens nagetrokken of je dit mss via myproximus kunt deactiveren > http://proximus.be/login
ja heb dit ook gedeactiveerd maar deze werd terug geactiveerd
dit moet je zeker duidelijk vermelden als je nog een privébericht stuurt ter herinnering.
vandaag weer de nieuwe factuur blijkt dat decoders nog altijd 8 zijn en netflix ook al extra kost en ik moet de niet aangevraagde all entertainment betalen voor de tijd dat die ongevraagd actief is geweest
Reputatie 7
Badge +4
Teneinde dit aanslepend probleem op te lossen, misschien best een klacht indienen via onderstaande
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
Een aangetekend schrijven is uiteraard een 2de mogelijk alternatief (dat Px niet kan negeren)
Proximus Klantendienst Residentieel - Koning Albert II laan 27 - 1030 Brussel
bedankt voor de info
hier kan je de weg vinden om klacht ivm factuur via online formulier te vinden
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onder ander een privébericht sturen aan Proximus hier op 't forum en ook op twitter en facebook
  • En (bv. voor formele klachten) kan het kan ook altijd per aangetekende brief naar Proximus - Klantendienst Koning Albertlaan 27 1030 Brussel  

Reageer