Beantwoord

Factuur

  • 1 November 2017
  • 8 reacties
  • 464 Bekeken

beste na het bekijken van laatste factuur denk ik dat we al een tijd te veel betalen we hebben namelijk tuttimus gsm 3gb en netflix + 2 extra decoders en als ik bekijk hoeveel dit zou kosten komt dit op 91.98 zonder decoders dus 107.98 met decoders toch is de factuur 121.98 klopt dit zie ik iets fout of ligt het ergens bij jullie
icon

Beste antwoord door AzizA 3 November 2017, 14:40

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +4
In Tuttimus is 1 decoder inbegrepen in de prijs, bij een 2de decoder zou het 5 € zijn die er bijkomt.
Maar kan zijn dat je extra telefoon verbruik hebt met de vaste lijn buiten de piekuren of met de Gsm .... normaal moet je dat zien staan op de factuur wat ze allemaal aanrekenen.
best ik heb geen verbruik als ik de factuur bekijk klopt dit maar vergelijk me hoe veel het pack me zou kosten niet ik denk dat netflix niet als mijn tv bundels is maar als extra kost waardoor de prijs van inbegrepen bundel ook nog is er bijstaat
en volgens factuur kost onze tuttimus opgesplitst in familus 77 en gsm 20.99
Reputatie 6
Badge +3
Dag Nadia, ik kan met de beschikbare gegevens niet nakijken welk abonnement je precies hebt. Wat is je klantennummer ? Groetjes Johan
ik heb dit in een privebericht naar je gestuurd leek me beter dit niet openlijk te plaatsen hopelijk kan dit geen kwaad
en over 5 euro voor een extra decoder wij betalen al jaren 8 voor een extra en nu 2 extra dus 16
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Netflix is inderdaad een bundel die inbegrepen zit voor €1 extra in onze Familus/Tuttimus L. Alle items worden natuurlijk wel vermeld op de facturen. Wat betreft de 2de decoder die ook aan 8 euro wordt gefactureerd ipv 5 euro, de reden hiervan is omdat de decoders niet correct gelinkt zijn aan je pack, maar afzonderlijk gefactureerd worden. Hiervoor kunnen we op dit moment geen wijziging op brengen, omwille van dat er een lopende order is voor het activeren van een All Entertainment bundel. Ik stel voor dat je maandag ons via deze weg opnieuw de vraag stelt wat betreft de decoders. Zo gaan we de nodige rechtzettingen doen.

Groetjes

Aziz
een lopende order voor het activeren van een all entertainment dit heb ik een tijd geleden stopgezet er was wel eens een probleem dat dit de franse werd en heb moeten opnieuw aanvragen
Hallo,

Netflix is inderdaad een bundel die inbegrepen zit voor €1 extra in onze Familus/Tuttimus L. Alle items worden natuurlijk wel vermeld op de facturen. Wat betreft de 2de decoder die ook aan 8 euro wordt gefactureerd ipv 5 euro, de reden hiervan is omdat de decoders niet correct gelinkt zijn aan je pack, maar afzonderlijk gefactureerd worden. Hiervoor kunnen we op dit moment geen wijziging op brengen, omwille van dat er een lopende order is voor het activeren van een All Entertainment bundel. Ik stel voor dat je maandag ons via deze weg opnieuw de vraag stelt wat betreft de decoders. Zo gaan we de nodige rechtzettingen doen.

Groetjes

Aziz

dit gaat maandag toch ook het probleem geven want heb dit niet recent aangevraagd ik heb dit zeker een maand geleden stopgezet

Reageer