Facturen andere klant naar mijn adres verstuurd

  • 27 September 2013
  • 4 reacties
  • 669 Bekeken

Reputatie 1

Reeds maandenlang worden er facturen van Belgacom/Proximus verkeerdelijk naar mijn adres verstuurd.

De bestemmeling is een mij onbekend persoon.


Ik heb deze briefomslagen telkens ongeopend terug op de post gedaan en er opgeschreven “onbekend op dit adres” in de hoop dat de postdiensten deze zou terugsturen naar de afzender.



Eén keer heb ik een omslag geopend met de bedoeling om een manier te vinden om dit doen te stoppen.

Het blijkt om facturen te gaan voor mobiele telefoon.

Het facturatie adres is niet hetzelfde als de geadresseerde.

Het is namelijk een ministerie die de facturen moet betalen, en de persoon die met mijn privé-adres geregistreerd staat als gebruiker van het GSM nr is dus waarschijnlijk een medewerker van dat ministerie.


Ik heb toen tevergeefs geprobeerd om e-mail adressen of websites te vinden via welke ik, ofwel dat ministerie, ofwel Proximus, een kopie van die factuur kon toesturen en te vragen om het adres te corrigeren.


Momenteel ligt hier weer de zóveelste ongeopende briefomslag met Proximus factuur vóór mij.

Blijkbaar worden de facturen dus door de post niet teruggestuurd naar de afzender.


Op welke manier kan ik best te werk gaan om deze zendingen naar mijn adres te laten stoppen, zonder dat ik er extra kosten (zoals postzegels) moet voor maken ?

4 reacties

Beste Libra,
Is het mogelijk om mij de gegevens van de factuur te bezorgen? Zo kan ik contact op nemen met de bevoegde persoon om het ontvangen van foutieve facturen op uw adres te laten stoppen.
U mag mij deze gegevens via een privé bericht bezorgen.
Mvg Eva

Beste,

Wij hebben nogmaals feedback gevraagd aan de dossierbeheerder. Wij doen het nodige.

Mvg
Eva
Beste Libra,

Wij hebben de dossierbeheerder van de klant nogmaals op de hoogte gebracht.
Zij zullen het voor u verder nakijken en opvolgen.
Onze excuses voor het ongemak.

Mvg Eva
Wij geven dit nogmaals door naar de dossierbeheerder. Bedankt voor uw feedback. Eva

Reageer