FACTUREN

  • 22 August 2013
  • 4 reacties
  • 315 Bekeken

Badge

Ik heb al twee maanden geen factuur gekregen en heb reeds tweemaal gebeld naar klantendienst ,daar hebben ze me als antwoord gegeven


door technische problemen kunnen we uw factuur niet maken,wat willen ze eindelijk daar mee zeggen.


Reeds naar Eva geschreven maar ook geen deftig antwword gekregen.

4 reacties

Beste ROBBY,

Kan u mij via privebericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste ROBBY,
Door technische problemen
ondervinden wij voor sommige klanten problemen met de opmaak van de factuur.
Om te vermijden dat er foutieve items worden aangerekend, is een tussenkomst
van onze IT-specialisten nodig.

Uiteraard houden wij er rekening mee dat
een factuur over enkele maanden te hoog zal zijn om in één keer te
betalen. Zodra de factuur is opgemaakt, zal onze financiële dienst je
contacteren, om de betalingsregeling verder af te spreken.

Met
vriendelijke groeten,

Eva
Beste computerken,

Er zijn geen vermeldingen op jouw account die aangeven dat er een aanpassing gedaan is en/of lopende is. Vermoedelijk is men op dit moment met de opmaak van de factuur bezig en zal die binnen enkele dagen beschikbaar zijn.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag gedaan. Mvg, Eva

Reageer