Facturatiedienst - - - - -, facturatiedienst +++++

  • 24 July 2014
  • 2 reacties
  • 975 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

De (voorlopig ?) laatste in mijn perikelen met Belgacom: op 16/07 wordt mijn factuur, zoals gewoonlijk via domiciëling betaald. Op 17/07 krijg ik een creditnota van 25 euro, die afgetrokken wordt .... van de factuur die net betaald is. Ik ben naïef hoor en denk, och dat komt wel in orde, tot ik merk op mijn e-services dat er NOG een factuur openstaat die gelijk is aan mijn betaalde factuur - de creditnota (sorry voor de hogere wiskunde). Ik bel deze morgen dus naar de klantendienst, facturatie:


poging 1 wordt halfweg afgebroken,


poging 2: 20 !!!! min. wachten, een dame met een Hollands accent, zegt dadelijk vlakaf dat zij de betaling niet hebben gekregen, dat ik niet heb betaald (domiciliëring !! ) of dat de bank de betaling is kwijtgespeeld en dat ik maar beter zo vlug mogelijk kan betalen. Tegen beter weten in check ik toch maar even bij de bank, en ja hoor er is betaald.


Facturatiedienst - - - - - - - -


Dus ik weer naar de klantendienst, facturatie:


poging 3: bijna direct contact: ik leg het nog eens uit en de mijnheer aan de telefoon heeft binnen de minuut mijn betaling opgespoord, gezien wat er is misgelopen en alles gecorrigeerd, tot in de e-services toe.


Facturatiedienst +++++++++


Wat kan de ene dat de andere niet kan ... of wil doen ????




2 reacties

Dag Marleen,
Onze excuses dat het contact met de klantendienst niet optimaal verlopen is.
Ik heb ondertussen opdracht gegeven tot terugbetaling van 25 EUR. Dit bedrag staat binnen 7 dagen op je rekening.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Nico,
Ben je intussen geholpen?
Anders ontvang ik graag beknopte info + klantgegevens. Dit mag ook via een privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer