Hey,
Wat mij stoort aan Belgacom is de factuuratiedatum. Ik ben "verplicht"bruggepensioneerd en wordt nu betaald opde 3 van elke volgende maand.
Ik heb belgacom gecontacteerd om de "factuuratiedatum" te verzetten naar bv 28 dag van elke maand i.p.v het begin van de maand.
NOppes nada , trek uw plan ... hoe ?? bij de energieleveranciers ( Luminus) is dit geen enkel probleem. Gewoon op de computer een andere datum en hop het is klaar.
Nu betaal ik elke maande een boete van liefst €7 omdat ik de vervaldatum met 2 dagen overschreidt. Vreemd
Bij iedereen kan dit verschoven worden behalve bij........... juist Belgacom. Niet echt klant vriendelijk.
Ik kan er niet aan doen dat mijn financieele instelling mij de 3 dag van elke maand uitbetaald toch ??
Bladzijde 1 / 1
Argilla, äls je met domiciliëring betaalt is de factuurdatum altijd 2 weken voor de datum van betaling (datum dat je rekening zal gedebiteerd worden). Deze betalingsdatum staat dan altijd op de factuur vermeld.
beste, bij overschijden v d vervaldatum met twee dagen zal je nooit een boete worden aangerekend. Wel indien je de herinneringsperiode gaat overschrijden. Bij een domiciliering blijft de facturatiedatum en betaaldatum dezelde, enkel zal uw bank op de uiterste betaaldatum het bedrag overmaken. Dit wijzigt echter niets aan de facturatiedatum die niet kan aangepast worden.
groeten-muisje
groeten-muisje
Je krijgt uw factuur in het begin van de maand, en je wordt betaald op de 3e. Wat is het probleem dan?
Beste argilla,
De facturatiedatum is niet aanpasbaar, die mogelijkheid biedt ons computersysteem niet.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De facturatiedatum is niet aanpasbaar, die mogelijkheid biedt ons computersysteem niet.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.