facturatie voor een nul maanden contract

  • 13 January 2011
  • 1 reactie
  • 1727 Bekeken

Ik kreeg overlaatst een super actie aangeboden aan 1 van de carrefours(kwam er op neer dat ik gratis kon bellen in de weekends en na een bepaald uur in de week) , ik heb hier bevestigd dat ik al reeds een abonnement heb en de man verzekerde mij dat ik een contract kreeg van 0 maanden , het rare hieraan is dat ik een bijkomende simkaart kreeg die ik dan een maand gebruikt heb en een bijkomende factuur kreeg die ik dan maar betaald heb , maar de maanden die daarop volgden kreeg ik nog 2 facturen van telkens 20euro die ik moest betalen , maar ik vraag me af waarom, ik hang nergens aan vast op mijn contract staat duidelijk nul maanden , en die twee maanden dat ik zogezegd 20 euro moest betalen heb ik nooit meer gebelt met het bijgekregen simkaartje, nu ben ik echt niet van plan dit te betalen, maar ik krijg wel waarschuwingsbrieven in het Frans dat er gerechtelijke stappen zullen worden ondernomen, nu ja, het zei zo ... kan ik hier echt niks aan doen?

1 reactie

Met een "nul-maanden-contract" wordt hier waarschijnlijk bedoeld dat het een contract is dat maandelijks opzegbaar is, vanaf de eerste maand.

Uiteraard zal u wel zelf de nodige stappen moeten ondernemen om het contract effectief stop te zetten. In de algemene voorwaarden moet ergens staan hoe u het contract kunt stopzetten.

Reageer