Vraag

Extra nieuwe decoder

  • 22 May 2016
  • 3 reacties
  • 374 Bekeken

Hallo,

Ik installeer een nieuwe extra decoder en ik krijg een foutmelding SYS_2 dat mijn decoder niet geregistreerd is.
Wie kan mij helpen aub?

Thx
Groetjes
Saar

3 reacties

Kan je lijn wel een extra decoder aan en als je reeds vroeger een decoder vervangen hebt door andere decoder, dan kan het zijn dat je oude decoder nog geregistreerd staat en je alzo teveel decoders hebt volgens dat je lijn aankan, bel best eens naar de technische helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Hoe is je decoder aangesloten is die rechtstreeks met een netwerkkabel verbonden aan de bbox of met Devolo's of wifi -bridges, anders moet je eens je decoder in de plaats van een andere decoder aansluiten en proberen of het daar dan wel lukt.

Ter info installatiegids: => https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/documents/tv_manual/nl/installation-decoder.pdf
1) taal kiezen
2)Het lijnnummer is uw telefoonnummer of referentienummer zoals vermeld in de brief waarin de activering van Proximus TV werd bevestigd.
3) De kinderslotpincode is standaard 1234 behalve als u die al veranderd hebt. Hebt u het verkeerde nummer ingevoerd? Gebruik de ► ◄▲▼-toetsen om te navigeren en toets het juiste nummer in.
ok dank je wel
Reputatie 7
Badge +3
Je hebt toch je telefoonnummer eerst ingegeven in het welkomscherm, hoop ik. Anders moet je nog zelf je decoder registreren.

Reageer