Ik heb een smart+15 abonnement, en bestelde eerder deze week een datapakket bij van 500mb voor 5€ via een medewerker op de chat op jullie site, dit omdat mijn normale datalimiet van 1 gig opgebruikt was. Toch blijf ik steeds berichten krijgen van een steeds verder oplopende factuur van mijn datagebruik, terwijl hier normaal die 500mb extra voor zou moeten dienen. Mijn nummer is 0476 42 07 59.
Kan u mij hier verder over inlichten?
Hallo Toon, de extra 500 mb data is niet compatibel op oude abonnementen, jij hebt een smart+ 15 abonnement, en deze optie is enkel compatibel met een Mobilus abonnement (voor particulieren). Groetjes, Aziz
Toen ik enkele weken geleden met 1 van jullie medewerkers chatte via de site van Proximus, en vertelde dat ik een extra datapakket wenste, vertelde zij me dat ze voor mij een datapakket kon bijboeken van 500mb voor 5 euro. Ik heb haar toen duidelijk gemaakt dat ik een smart+15 abonnement had, maar zij zei me dat dit geen probleem was maar dat ik wel enkel data kon bijkopen via de chat of telefonisch. Gelieve dus deze gemaakte belofte te houden, ik heb ondertussen al data bijverbruikt met in het achterhoofd de 500mb die ik bijkocht.
Hallo Toon, de extra 500 mb data is niet compatibel op oude abonnementen, jij hebt een smart+ 15 abonnement, en deze optie is enkel compatibel met een Mobilus abonnement (voor particulieren). Groetjes, Aziz
Waarom is dit niet mogelijk. Heb een Smart+25 abo in een pak. Dus dan zou ik dit hier ook niet kunnen dan. De extra 500 MB is toch een PX product. Dan neem ik aan ook voor deze abo. Film kan ik toch ook huren in een oud abo. Extra GB kan ik toch ook krijgen in een oud abo. PX pakt alles al af als je een oud abo hebt en nu dit nog. Zeg het dat dit niet waar is. Zou op pure discriminatie lijken.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.