Evolutie prijzen (afgesplitst van ander topic)

• 3 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 293 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Dat minifilmpje begint inderdaad na 2 keer al serieus te ergeren, maar de grote zoekmachine vind ik persoonlijk heel functioneel en het zou mooi zijn, moest men die eindelijk ook eens gaan/leren gebruiken.
Wat de contactmail betreft, ik hoop dat die terugkomt in een meer toegankelijke versie.

Belangrijker: heb net gelezen dat in België de prijzen van telecombundels met 4,7% gestegen zijn (door gebrek aan concurrentie, niet door taksen van onze dierbare regering), terwijl ze in een vergelijkbaar land, Nederland, net met 7,7% gedaald zijn. Alleen de prijzen voor mobiel zouden een ietsiepietsie verminderd zijn. En ja, het klantenaantal blijft groeien, maar dat is omdat er geen echte alternatieven zijn.

Ondertussen blijft het TV programma aanbod tot na september maar afbrokkelen en is het toch de vraag of er nadien echt een nieuw aanbod komt en wat dat weer moet gaan kosten, terwijl meer HD zenders blijkbaar evenmin kan, en VDSL in bepaalde streken ook weer op de 'backburner' werd gezet.

Er wordt wel geld gepompt in het in gang zetten van gepersonaliseerde reclame op TV, waar de klant IMHO niet beter van wordt..
Trouwens, is het waar wat die Proximus woordvoerder zei, in HLN, dat die gepersonaliseerde reclame eerst zal getest/gebruikt worden in Replay televisie en niet zozeer in VOD, zoals werd gesuggereerd ?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Dag Marleen,

Omdat het merendeel van je tekst niet relevant was voor het topic waar je dit plaatste, heb ik je bericht afgesplitst.
Mag ik je vragen om in de toekomst een nieuw topic te starten als je over iets anders wil spreken op het forum?

Bedankt,
Bram

Reageer