Eva - naar " onze medewerkers" ?

  • 6 October 2014
  • 51 reacties
  • 727 Bekeken


Toon eerste bericht

51 reacties

Waar is die foto genomen?
Maar,toch is Eva hier niet bij hoor Elsa.
@Marleen;ja dat zou ook kunnen dat dit voor één of ander spel is,voor strippoker bv.Ik ben daar heel goed in.Ik oefen elke dag met Elsa.knipoog
Ik weet niet Elsa of jij ook naar De torens bent geweest in Brussel over enkele jaren.Maar dat werk dat ze daar doen is erg stresserend.Misschien bouwt Eva af?Dit lag ook al in het verlengde van de verwachte afbouw bij de afslanking die in het begin van het jaar al aangekondigd werd.En misschien is ze het ook stilletjes aan beu elke dag die stres want dat is niet goed voor je gezondheid.Ik heb het vroeger zelf meegemaakt toen ik nog baas was voor mijn fataal ongeval.
Ik dacht dat het elke dag met Eva was, en dan nog met mij ook brutaal
Dat is inderdaad stresserend en het zijn over het algemeen maar misnoegde en malcontente mensen die je rond je oren krijgt en het moet al opgelost zijn voor dat je een antwoord kunt geven bij manier van spreken , ik ken dat wel !

Neen Béèm het wil niet zeggen dat ik Eva ben.Ik heb enkel oogcontact gehad.Als of dit nog niet genoeg was spreekt ze nu niet meer tegen mij sinds belgacom proximus geworden is



Na dit incident is alle contact voor iedereen verbroken kennelijk.verdrietig Wat heb je toch uitgestoken?
Ik kan natuurlijk verkeerd zijn, maar ik denk dat dit Eva team dat vroeger bestond uit, ik schat zo een 5 tal, Chinese vrijwilligers,

nu niet meer apart bestaat en het gewoon de mensen zijn die in het call center of technische helpdesk, hoe je het ook wilt noemen, dit gewoon er bij moeten nemen.


Allee dat is toch wat ik aan mijn ellenbogen gewaar wordt precies !
Reputatie 4
Badge +1
Omdat er geen reactie komt op mijn bericht naar 'onze medewerker' heb ik het heden gemeld via:


  • Particulieren/Contact/Mail ons

nb: Ik hou het tanend aantal forumgebruikers op de hoogte.
Wat dacht jij Elsa dat elke dag met Eva was?Dat zou ik dan toch niet onder jouw neus wrijven.En daar bij,als het over strip poker gaat dat speel ik liever met jou,want jou krijg ik vlugger onder tafel.smiley
Reputatie 5
Badge +1
Hint aan SNOR : stuur eens een mailtje naar de CEO . 't Zal dan wel opgelost geraken ...


En inderdaad het aantal gebruikers van dit forum lijkt te verminderen ... dat is toch een duidelijke aanwijzing, niet ?


En nog iets : telkens ik aanlog op deze site is nederlands mijn voertaal. Klik ik naar een ander item , gelijk welk , krijg ik altijd de franstalige versie en dien dan steeds bovenaan NL aan te klikken. Cookies zijn nochtans niet verwijderd van mijn pc.


Nog iemand ervaring hiermee ?




Ro
Elsa hoe maak jij contact.lach




Ik bedoel met stukken van iemands zinnen zodat je kan antwoorden op iemand.Op het ander forum kan je gewoon een reactie geven op het bericht.Hier gaat dat niet.
Béèm Eva zal nu zeggen,nu lopen er al drie van die onozelaars rond.En ik denk dat ze daarom niet meer hier niet meer komt.

En inderdaad het aantal gebruikers van dit forum lijkt te verminderen ... dat is toch een duidelijke aanwijzing, niet ?



Niet echt, het is reeds een tijd dat er veel meer mensen via de andere sociale kanalen Eva aanspreken

Hint aan SNOR : stuur eens een mailtje naar de CEO . 't Zal dan wel opgelost geraken ...



Het zou mij niet verwonderen dat de veranderingen juist uitgaan van de CEO (samenvallend met de belgacom/Proximus overstap), want er zijn nog aanspreekkanalen buiten dit forum en daar krijg je wel antwoord. Dit forum zien ze meer een media waar forumleden elkaar proberen te helpen denk ik , ik zie dit ook op een ander bevriend forum waar evan ook niet of bijna nooit op antwoordt
Reputatie 7
Badge +6
@ Ro: ik heb het zelfde voor: eerst is de site wat tweetalig (Mon compte i.p.v. Mijn Account) maar met de nederlandstalige onderwerpen en als ik ergens anders op klik wordt de site volledig franstalig en moet ik op NL klikken om terug op dit forum te geraken. Wat een geklungel..
worden cookies aanvaard in je browser
Reputatie 7
Badge +6
Jawel, Elsa .


PS: Heeft wel niets met dit onderwerp te maken, maar bedankt voor de tip om opnames die blijkbaar niet willen stoppen toch te laten stoppen en ze zo te kunnen verwijderen. ja Daarvoor moet ik de kabel toch al niet meer uittrekken ! knipoog
Marleen, zolang je hierbij maar niet in een Franse colère schiet en de kabel met prise en al niet uit de muur trekt knipoog
Ook een vraag gesteld aan 'onze medewerkers' op 6 Oktober en ook nog geen antwoord ontvangen.
In verband met privé berichten sturen naar 'Onze Medewerkers'


Er zijn technische problemen met de inbox van het Proximus forum.

Voorlopig tot de Proximus platformbeheerder de oplossing gevonden heeft,

zijn de berichten voor de Proximus medewerkers niet toegankelijk.

@Ro;dat noemen ze nu de wet van de sterkste.Je ziet nu meteen dat de goeden gebleven zijn,en dat diegenen die hier uit tijdsverblijf en om iedereen wat belachelijk te maken (zonder namen te noemen) verdreven zijn.En moge ze nu op een ander hun kinderziekten verder onderhouden.Want anders kan ik dit niet verklaren.
Ik denk dat er geen medewerkers meer zijn,en van Eva hoor je al eve min iets.
Reputatie 5
Badge +1
Ja Elsa de browser aanvaardt cookies .


Zie in de print screen die ik toegevoegd heb. Basis is in het nederlands. Bovenaan staat NL, dus alles correct. Ik klik de keuze open om naar bijvoorbeeld My Proximus te gaan en hopla ... franstalig . En dien ik bovenaan terug NL in te voeren om mijn nederlandstalige berichten te krijgen .


Leuk is iets anders en waarom deze taalverwarring ...?




Ro
Ja het moet weer iets bij Proximus zelf zijn met je profielinstelling want het valt niet bij iedereen voor, ik heb ook het probleem niet

Reageer