Eva - naar " onze medewerkers" ?

  • 6 October 2014
  • 51 reacties
  • 726 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 626 reacties
Ik probeer bij 'mijn account' een bericht samen te stellen . Dan dien je 'gebruiker selecteren' aan te klikken, maar daar blijft het bij . Vroeger stond daar EVA van Belgacom in . Maar dat is weg.





Hoe kan ik hier nu ' onze medewerkers' vast in zetten ?





Kan iemand me raad geven ?









Roger






51 reacties

privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶️ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

Reputatie 5
Badge +1
Elsa, ik ben in postvak in en wil dus een nieuw bericht samenstellen. Dan zie je bovenaan staan : 'gebruiker selecteren '. Je klikt het aan en je kan er niets invoegen, het blijft opengeklikt nog steeds aangeven 'gebruiker selecteren'. Vroeger stond hier EVA in en kon je haar kiezen om het bericht te versturen . Nu krijg ik hier in dat veldje dus geen invulling van 'onze medewerkers '. Hoe doe je dat dan ?





Ro

Reputatie 5
Badge +1
Sorry Elsa, print screen was niet meegekomen met vorig berichtje.Ik probeer nogmaals , maar dan in bijlage ...









Ro

Inderdaad gebruiker selecteren gaat niet en daarom gebruik ik ook de link die ik hierboven gepost heb





of als je al berichten van vroeger hebt in je postvak in van Eva van vroeger dan zijn die nu veranderd in Onze Medewerkers en kan je daar op klikken ook.

ge kunt ook op mijn account klikken en dan gebruikerslijst kiezen

maar als je daar in het zoekveld onze medewerkers invult dan kom je ook niet ver !!!!!

Reputatie 5
Badge +1
Kan Eva die nu vervangen is door een pak 'onze medewerkers ' hier eens iets zinnigs over zeggen ?





Of was het enkel Eva-dienst die onze vraagjes bekeek ....?

Neen daar is niks aan veranderd alleen de naam is veranderd het Eva team is nu het onze medewerkers geworden.





je kan altijd je vraag via een privé bericht sturen ook, om de ⚊▶️ Onze medewerkers waker te schudden ;-)

Reputatie 7
Badge +1
Eva van Belgacom was gewoon een titel voor 'onze medewerkers'. vermits ze de titel nu toch hadden moeten veranderen in 'Eva van Proximus' (of Adam & Eva van Proximus'?) hebben ze nu voor een realistischere titel gekozen.....brutaal

Ze kan ook moeilijk s'middags telkens mijn eten maken als het twaalf uur is.lach

Ik moet wel zeggen dat Eva echt bestaat,want ik weet het.







  • http://forum.proximus.be/comment/157678" title="Permalink







    Ik moet wel zeggen dat Eva echt bestaat,want ik weet het.







    Dan ben jij Evaduivel













    [/list]

  • Reputatie 2
    dag allemaal,





    Ik heb al een tijdje de decover V5, ik heb hierover een vraagje : gebruik ik beter de 'nieuwe' afstandsbediening die in de doos van de V5 zat ( misschien sneller) of blijf ik de 'oude' gebruiken? Kan iemand mij zeggen wat een telefoonnummer : 0900 zou kunnen zijn? Heb dit gevonden op mijn volgende factuur en ik zou niet weten waar ik naar gebeld heb.





    groetjes





    Monique.

    Hoelang duurt het voordat je een antwoord of oplossing krijgt van een probleem nadat er een privé bericht werd gestuurd naar 'onze medewerkers' (de vroegere eva)?

    hangt er een beetje vanaf of die medewerker direct kan antwoorden op je vraag of eerst de vraag moet doorgeven aan de bevoegde dienst of persoon waarop dan de medewerker moet afwachten tot hij het antwoord krijgt.

    Monique normaal kan je de nieuwe gebruiken maar ook de oude van een v4 decoder werkt ook en is zelf aangeraden als je een commando wilt kopieren van bv een homecinema, want de v5 decoder kan dit niet meer, maar anders speelt het geen rol in werking beide doen het zelfde

    Neen Béèm het wil niet zeggen dat ik Eva ben.Ik heb enkel oogcontact gehad.Als of dit nog niet genoeg was spreekt ze nu niet meer tegen mij sinds belgacom proximus geworden is.

    @jpb zoals ik over enkele min.zei ging het toen het belgacom noemde precies veel sneller.Vroeger kreeg ik steeds antwoorden van Eva,nu niet meer.Ik heb de laatste 14 dagen 3 mails verstuurt.En heb daar gewoon geen bericht op ontvangen.Volgens mij heeft dit alles te maken met die aangekondigde besparingen bij proximus,enkel waren die toen niet bekend waar.En blijkbaar zal het dus hier zijn.

    Reputatie 7
    Badge +6
    @ Monique: zou een 0900 niet het nummer kunnen zijn voor een of andere game?

    Inderdaad Tom, ik krijg de laatste tijd ook geen antwoord op mijn privé bericht aan 'onze medewerkers' , dat Eva meer vlug terugkomt ;-)

    Reputatie 4
    Badge +1
    Ik heb eveneen een bericht verstuurd op 06 oct en nog geen feedback ontvangen, zelfs geen melding dat het probleem (BUG) behandeld wordt.





    Ik heb heden een herinnering verstuurd met de vraag welk ander kanaal we eventueel moeten gebruiken.

    Het is toch weer het zelfde niet zeker!, ze hebben weer aan het forum liggen sleutelen en zou het weer koekebak zijn dat de Privéberichten niet toe komen bij 'onze medewerkers' !!! 't zou mij totaal niet verwonderen !

    Ik heb het ondertussen gemeld dat er op de PB's aan onze medewerkers geen antwoord meer komt.



    Nu afwachten of het in orde komt.

    Nu dat er niet altijd een antwoord komt als je een bug meldt is ook niet nieuw, als ze die doorgegeven hebben aan de bevoegde specialist of dienst dan is dit wel het belangrijkste , maar kort even dit als antwoord geven dat ze dit gedaan hebben zou toch moeten kunnen !

    Ik kan het ergens begrijpen dat ze geen tijd hebben om op al die privé berichten te antwoorden :-))







    Reageer