Vraag

ETA v4 update? Anders geld terug/gratis maanden of andere decoder voor de getroffenen?

  • 11 September 2017
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Beste,

ik begin het serieus beu te worden, nu hebben wij opnames gemist omdat de tv gids niet werkt. Dit waren opnames van buitenlandse zenders, en dit programma kan niet opnieuw bekeken worden (zelfs al is het nog bezig).

Proximus kan duidelijk geen service leveren die het belooft, dus waarom zouden wij hier nog voor moeten betalen? Ik vind dat de update OF deze maand nog moet komen (dit speelt nu al 4+ maanden of zo?),OF teruggedraaid moet worden, OF de getroffenen gratis TV moeten krijgen tot de update er is. Ik geloof niet dat dit hoge prioriteit heeft (anders had het OF opgelost geweest, OF teruggedraaid geweest), dus dan moeten de klanten voor zichzelf opkomen. Ik vind het geen probleem om andere getroffenen van dit forum te contacteren en samen te kijken hoe wij hier compensatie voor kunnen vragen. Misschien is een social media campagne of zo, of legale stappen, iets waardoor we wel serieus genomen worden?

Ik ben het beu dat wij niet serieus genomen worden door Proximus met dit probleem.

2 reacties

Al eens een Factory Reset geprobeerd? Met knop achteraan afzetten, Even wachten, dan terug opzetten en onmiddellijk tegelijk de toetsen back/OK/menu ingedrukt houden tot er FacR op de display komt. De interface wordt dan volledig gewist en vervangen door de laatste versie. De procedure kan tot 15 minujten duren. Dit heeft geen effect op opnames en/of planning.

Dit moet ik 1x per week doen. Het is toch niet normaal dat de klant de problemen van Proximus moet oplossen? Zij moeten verdorie hun problemen oplossen en niet dit bij de klant laten liggen. Dit is al gaande sinds de update voor v4. Ik had hiervoor een ander topic, ik wil nu serieus weten wanneer dit opgelost wordt. Bij Telenet zullen ze het vast graag horen, misschien kunnen ze hierop inspelen met een actie. Ik hoop snel antwoord te krijgen met een ETA of een oplossing van bij Proximus ipv de klant te dwingen dit op te lossen. Het is hun probleem verdorie.
Reputatie 7
Badge +1
Al eens een Factory Reset geprobeerd? Met knop achteraan afzetten, Even wachten, dan terug opzetten en onmiddellijk tegelijk de toetsen back/OK/menu ingedrukt houden tot er FacR op de display komt. De interface wordt dan volledig gewist en vervangen door de laatste versie. De procedure kan tot 15 minujten duren. Dit heeft geen effect op opnames en/of planning.

Reageer