enkele vragen over de movies en series pass

  • 20 March 2015
  • 11 reacties
  • 1755 Bekeken

kan je met dit abonnement alle films uit de op aanvraag-catelogus onbeperkt gratis bekijken?(of slechts een deel ervan?)




hoe weet je zeker dat je niet moet betalen voor een film?normaal staat het juiste bedrag bij de film,zal er dan 0 euro staan bij elke film met dit abonnement?kwestie dat ik niet voor verrassingen kom te staan op de factuur.


klopt dit,dat de movies en series pass voor de filmfan de beste optie is bij proximus tv?

11 reacties

wat is het verschil tussen de movies en series pass en de cinefeel pass?
Reputatie 7
Badge +6
Volgens mij is er toch een verschil tussen de films op aanvraag catalogus en de catalogus van de M&S Pass.
De cinefeel pass is dan weer meer voor festivalfilms.
Je kan altijd eens de gratis maand nemen en kijken hoe het bevalt.

MVG









Als je de MS PASS van proximus bedoeld zie je al die films gratis die zich bevinden in deze Pass.Ik ken nu juist niet meer de maandelijkse prijs die je er voor betaalt.Dit wil zeggen je kan niet een film zien die bv.vertoont word in de cinefeel Pass off in de bibliotheek van proximus..ik kan voor jou moeilijk beslissen of je het moet nemen of niet.Ik heb het terug op ge zegd,omdat toen het is opgestart er nog maar een 80 tal films in zaten.Nu zijn dit er al veel meer.daarom heb ik nu ook telenet er bij genomen om play more er bij te nemen.Daar heb je bij je abonnement 2000 films en series.Dit zijn resentere films en series dan bij proximus.En ook een veel grotere keuze.
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb 2 keer Movie & Serie Pass genomen en telkens van pure ellende opgezegd omdat er enkel prulfilms inzitten, dat zijn van die goedkope 3de rangsfilms die nooit de cinema gehaald hebben en die van eerste keer op DVD werden uitgebracht en die worden dan in een koopjesbak gegooid onder het mom van 'Zoek maar uit' en dan moet men voor zoiets € 14,95/maand betalen, sorry maar dat vind ik zijn geld niet waard.


Geef mij maar die PRIME zenders van Telenet daar wordt tenminste klasse topfilms vertoond, ik betaal dan wel € 24,95/maand maar ik geef liever € 10/maand meer maar dan krijg ik tenminste klasse films te zien inplaats van die MS Pass brol waar ik zeker mijn tijd niet gaat aan verliezen.


En dan die HD kwaliteit, dat is nog zoiets, sommige HD films uit die MS Pass hebben een beeldkwaliteit om nog niet naar huis over te schrijven terwijl op die PRIME zenders die nu allemaal in HD uitzenden een beeldkwaliteit hebben om daar U tegen te zeggen.
Zoals Alexander zegd ik heb dit dus nu ook play more.je hebt daar die prime zenders die je nu ook met je terugkijk tv kan zien 7 dagen herbekijken.En dan heb je dus nog eens zoals ik zei voor die prijs van 25€ 2000 films en series en meer dan 75 zenders.Al deze films kan je per maand dus zoveel zien als je wil voor 0€.En het zijn ook recentere films zelfs zou er nu al één kunnen bij zitten van 2015.Ook heb je er meer dan 40 tot50 muziek muziek zenders gratis inbegrepen in dit paket voor 25€.Je kan ook het abonnement play nemen,dan heb je ook films maar dan weet ik niet juist of prime en music choishe er bij in zitten.Dit kost 10€Ook minder zenders aanwezig dan het andere pakket.
Reputatie 6
Badge +2
Ken, in het Play pakket die € 10/maand kost zitten die PRIME zenders niet in het pakket ook geen 13th Street en ook geen BBC 3 en BBC 4, de Music Choise kanalen zitten wel in Play evenals diverse documentaire zenders.
Ik,heb toch gezegd dat er minder zenders inzaten en dat ik niet wist of prime daar bij inbegrepen was.Ik ben ook niet van alles op de hoogte.Waar zitten die 13th streeth en syfy en AMC dan?Want het word stilletjes aan eens tijd bij telenet,of ik begin me daar ook te moeien zoals vorig jaar dat ze die zenders van het plus pakket in play more gooien.Want nu kan je er zelf geen pakket meer opnemen.
Reputatie 6
Badge +2
13th Street (kanaal 563), Syfy (kanaal 564) en AMC (kanaal 562) zitten allen in Play More.
Ja vroeger was het ook veel duidelijker en éénvoudiger.Dan was het net zoals hier en had je de afzonderlijke paketten.Nu zit zo wat bijna alles in één pakket.Wat nu veel goedkoper uitkomt..Enkel aan die zenders van dat pluspakket geraak je niet aan,en ik vind dat dit toch wat een beetje lang blijft aanslepen,want het ging eind december normaal gedaan zijn voor de klanten die dit pakket nog hadden.En je ziet nu wel.Een ander kan van die zenders niet meer genieten,dus wordt het eens stilaan tijd dat ik me daar ook eens moet gaan moeien.En zo zie je medewerkers dat ik het niet tegen jullie heb want ik heb het over twee jaar bij telenet ook al gedaan gekregen,en heb toen gezegd dat ik recht had op diatHD XLL pakket.Daar had ik een abonnement op,maar met een overschakeling naar iets anders had ik deze zenders ineens niet meer,en zij hebben mij nooit gezegd dat ik dit pakket zou verliezen.Dus heb ik gezegd dat ze me dat pakket terug moesten geven anders zou ik naar belgacom gaan.Ik heb het toen gekregen .En nog wel voor niet.Ik weet nu niet zouden jullie ook zoiets doen?knipoog
Reputatie 7
Badge +6
@ Christiaan


Als je na al die gratis reclame voor TN toch nog zin zou hebben om te weten wat die Movie & Series Pass en Cinefeel Pass nu inhouden: je kan informatie vinden over de films in die passen via de


Homepagina van Skynet:


Menu:


Films en TV:


Shop


en daar staan onder Movie etc. en Cinefeel Pass de films die je daarmee kan bekijken, maar zoals mijn beide kompanen hierboven al uitvoerig gezegd hebben, het zijn niet de blockbusters die je daar gaat vinden.


Prettig weekend allemaal.


Je weet toch Marleen wie hier klant is bij proximus?

Reageer