En nu? Geen Syfy en 13th Street meer???


Ik ben de hele koehandel met wegnemen en toevoegen van zender meer dan kotsbeu. Enkele jaren terug koos ik voor Proximus TV, net omdat ze Syfy en 13th Street in hun (weliswaar extra bij te betalen) zenders zitten hebben, en nu gaan ze die zomaar, zonder pardon eruit zwieren???? En dan krijgen we weer een zender in de maag gesplitst die eerst betalend was, maar nu plots niet meer? Wat zendt die uit? Welke films? Wat met de typische Syfy series???
De lokroep van Telenet en andere begint bij mij steeds luider te klinken.....
Goed bezig, BelgaProxiComMus.....

86 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Het leven is vooral hard. :8
Reputatie 2
Het is vooral de communicatie hierover die mank loopt.
Enkele weken geleden contacteer ik de klantendienst omdat ik gehoord had dat SyFy zou verdwijnen: geen sprake van.
Op 1 juli: weg. Reactie van de klantendienst: wij wisten het zelf niet !!!!!!!
Maar er volgt nog een communicatie naar de betrokken klanten toe, met een alternatief.
Vandaag: nog altijd niets.....


Dit zal zijn omdat er toen nog geen vaste datum vast lag. ik was ook verwondert toen ik op jullie forum het nieuws las dat die zender ging verdwijnen. Bij ons wist men van niets. Pas een week later was dit het geval.
Reputatie 2

Ja met cijfers en statistieken kun je natuurlijk alle bewijzen, maar of de tevredenheidcijfers er even goed uitzien !! ,
Maar ik begrijp dat je met een positieve noot zeer blij bent want de medewerkers zijn trouwens altijd al de kop van juut geweest, zoals we al lang weten.
Mvg,
Elsa


Een deel van deze tekst werd verwijderd door de moderator.
Gelieve respectvol te blijven ten opzichte van anderen. Onze forumrichtlijnen zijn altijd van toepassing.


Pagina 7 van jaarverslag 2015:
Klantentevredenheid zakelijke markt +18,4%
Klantentevredenheid residentiële markt +19%.
En geen concurrentie schrijven jullie?? De strijd tussen Proximus en Telenet is moordend.
Reputatie 2
Ben ook wel tevreden over PX, alleen het ontbreken van HD zenders en bepaalde zenders die ze dan ook niet in hun aanbod willen of kunnen hebben is dan wel een beetje vervelend. Maar eigenlijk is dat een luxe probleem, er zijn veel ergere dingen in de wereld.
Inderdaad, een luxeprobleem. Je slaat de nagel op de kop. Men moet leren relativeren vind ik, dat betekent in relatie plaatsen tot. Een aantal forumleden blazen hun (tijdelijk) TV-probleempje op tot ongekende proporties. Wees blij dat je hier in België zo makkelijk van dergelijke diensten kunt genieten tegen een zeer redelijke prijs. Of het gras altijd groener is aan de overkant? Neen hoor.


Relativeren is het aanbod in verhouding zien tot de prijs... en de "goede" bedrijfsresultaten van PX waar jij mee uitpakt.

het mag tegenwoordig allemaal niets meer kosten maar men kan wel 3 of meer tv's in huis nemen en 3 auto's kopen; Voor man-vrouw-zoon of dochter. En als het nog niet genoeg is kan er nog een bubbelbad bij. Maar voor een tv. abonnement mag het allemaal niet te veel kosten.
Reputatie 2
Edit moderator : commentaar van Bart verwijderd wegens niet relevant.

Gelieve on topic te blijven. Dit is geen praatbarak. Alvast bedankt.
Reputatie 2
Ben ook wel tevreden over PX, alleen het ontbreken van HD zenders en bepaalde zenders die ze dan ook niet in hun aanbod willen of kunnen hebben is dan wel een beetje vervelend. Maar eigenlijk is dat een luxe probleem, er zijn veel ergere dingen in de wereld.
Inderdaad, een luxeprobleem. Je slaat de nagel op de kop. Men moet leren relativeren vind ik, dat betekent in relatie plaatsen tot. Een aantal forumleden blazen hun (tijdelijk) TV-probleempje op tot ongekende proporties. Wees blij dat je hier in België zo makkelijk van dergelijke diensten kunt genieten tegen een zeer redelijke prijs. Of het gras altijd groener is aan de overkant? Neen hoor.


Relativeren is het aanbod in verhouding zien tot de prijs... en de "goede" bedrijfsresultaten van PX waar jij mee uitpakt.

het mag tegenwoordig allemaal niets meer kosten maar men kan wel 3 of meer tv's in huis nemen en 3 auto's kopen; Voor man-vrouw-zoon of dochter. En als het nog niet genoeg is kan er nog een bubbelbad bij. Maar voor een tv. abonnement mag het allemaal niet te veel kosten.


Ik kan niet goed meer volgen.
Misschien even mijn inbreng verduidelijken:
relativeren aanbod/prijs: het is al herhaaldelijk gebleken dat wij hier veel meer betalen aan PX/TN dan in het buitenland
relativeren aanbod/prijs mbt de "goede" bedrijfsresultaten van PX: het is duidelijk dat de cijfers lagere prijzen en een beter aanbod toelaten
Hm riji, dus jij gaat ervan uit dat het verantwoord is dat een bedrijf dat grote winsten boekt zijn prijzen moet/kan doen zakken?
Tja, daar wil ik wel eens een voorbeeld van zien. Apple, Microsoft, HP, BMW, Mercedes Benz, Louis Vuitton,...en al die andere...maken monsterwinsten maar hun prijzen dalen niet zenne, au contraire.
Ik begrijp ergens wel dat sommigen meer zenders willen, maar anderzijds blijkt uit onderzoek dat het overgrote deel van de TV-klanten (ken niet het exacte cijfer) kijkt naar welgeteld 4 of 5 zenders: één, canvas, vtm, 2Be, vierTV en misschien nog wat Vitaya en that's it. Dat is nu eenmaal de realiteit.
Dat klinkt zo prximus-achtig , je hebt nog voor proximus gewerkt zeker, of aandelen :LOL:
Reputatie 3
Dat klinkt zo prximus-achtig , je hebt nog voor proximus gewerkt zeker, of aandelen :LOL:
Of zoals ze bij ons zeggen, wie bij de hond slaapt vangt zijn vlooien 😉
Reputatie 2
Hm riji, dus jij gaat ervan uit dat het verantwoord is dat een bedrijf dat grote winsten boekt zijn prijzen moet/kan doen zakken?
Tja, daar wil ik wel eens een voorbeeld van zien. Apple, Microsoft, HP, BMW, Mercedes Benz, Louis Vuitton,...en al die andere...maken monsterwinsten maar hun prijzen dalen niet zenne, au contraire.


Ik had het over over lagere prijzen en beter aanbod....

Denk jij misschien dat ze hun prijzen kunnen laten zakken als ze grote verliezen maken?
En ja, de bedrijven die je noemt en terecht met Apple op kop, zijn kapitalistisch puur sang: maximaliseren van de winst met hun klanten herleid tot een winstobject.
En alle technieken zijn daarbij goed. Ethisch allemaal heel ver te zoeken. Hier bij ons is het duopolie dan nog een uitzonderlijk batige situatie.
Dat men dan vooral niet afkomt met "wij gaan voor 100% tevreden klanten" enz.

Reageer