Email adres koppelen aan ander belgacom abbo

  • 7 January 2012
  • 5 reacties
  • 979 Bekeken

Beste,

mijn email adres (claeys.peter@hotmail.com) staat momenteel nog gekoppeld aan het abbonement van bij mijn ouders (093738131). Nu ben ik onlangs verhuis en zijn we ook belgacom klant (internet, vaste lijn en tv) en wil ik mijn email adres koppelen aan het nieuwe abonnement echter is dit onmogelijk omdat het email adres nog vast hangt aan het abo van mijn ouders.

Hoe kan ik het oplossen?

oud abo: 09 373 81 31

nieuw abo: 09 372 01 89

BVD Peter

5 reacties

Een hotmail adres is nooit gekoppeld aan een abonnement. Gewoon email gegevens ingeven op nieuw adres en in orde.

Peter,


Ik snap de vraag wel, maar het probleem niet. Je hebt een hotmail account zeg je, dit heeft niks te maken met uw abonnement met Belgacom.

Uw hotmail account is zowel toegankelijk biju thuis (nieuw abo), bij uw ouders (oud abo) of bij vrienden.

Indien u het hebt over us skynet adres, dan moet eerst de alias van het oude abo verwijderd worden en bij het nieuwe abo toegevoegd worden, dit kan allemaal via de e-services van belgacom.


Mvg,

/M.
Reputatie 2
Badge +1
Ik denk dat de topicstarter zijn hotmail adres heeft gebruikt als login voor zijn e-services.
Nu stond dit op naam van zijn ouders en heeft nu zelf een abonnement afgesloten.
Voor dit nieuwe abonnement wil hij nu de login (hotmail) gebruiken voor e-services.

2 oplossingen:

- e-services van het nieuwe abonnement koppelen (dit gaat trouwen gewoon via e-services) aan de 'orginele' e-services account (met hotmail login)

- vragen aan Eva of de hotmail account kan aangepast worden naar een andere login voor de e-services.
Hetgeen axs zegt klopt idd. Ik kan mijn e services account van mijn ouders niet ontkoppelen van mijn email adres. Raar dat dit niet mogelijk is. Hoe kan ik het oplossen?
U logt eerst in bij de oude e-services (abo ouders), met uw hotmail adres, daar ziet u rechtsbovenaan Mijn e-services, met daaronder Mijn porfiel. U klikt op Mijn profiel. Vervolgens krijgt u een scherm met uw profielgegevens op, daar kunt u uw email adres wijzigen.

Volgens mij moet het nu moegelijk zijn om een nieuwe e-services account aan te maken met uw hotmail adres gekoppeld aan uw persoonlijk abonnement.

Reageer