Kan er mij iemand helpen?
Ik krijg mijn skynet account niet op mijn Galaxy S3. Ik hem eerst automatisch zelf laten zoeken en eventueel configureren, maar zonder reslutaat.
Dan heb ik manueel geprobeerd met dezelfde gegevens zoals op mijn Samsung Tab, en dit leverde ook geen resultaat op.
Didier
A
Beste Didier,
best kan je uw mailaccount manueel instellen. Hier vind je info die je nodig hebt : support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/internet/e-mails/e-mail-instellingen/a_id/13741/
U heeft dan natuurlijk uw gebruikersnaam en wachtwoord van de mail nodig.
Meer info vind je ook nog op onze support site.
Mvg
Eva van Belgacom
best kan je uw mailaccount manueel instellen. Hier vind je info die je nodig hebt : support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/internet/e-mails/e-mail-instellingen/a_id/13741/
U heeft dan natuurlijk uw gebruikersnaam en wachtwoord van de mail nodig.
Meer info vind je ook nog op onze support site.
Mvg
Eva van Belgacom
Eva,
Ik ben al een stukje verder geraakt. Mijn wachtwoord was verkeerd. Nu geraak ik niet verder voorbij de configuratie voor de uitgaande server.
Ik begrijp het niet. Mijn vrouw heeft de Galaxy plus. Ik heb dezeldfe configuratie genomen zolas de Samsung Tab en het was direct geconfigureerd.
Mvg,
Didier
Ik ben al een stukje verder geraakt. Mijn wachtwoord was verkeerd. Nu geraak ik niet verder voorbij de configuratie voor de uitgaande server.
Ik begrijp het niet. Mijn vrouw heeft de Galaxy plus. Ik heb dezeldfe configuratie genomen zolas de Samsung Tab en het was direct geconfigureerd.
Mvg,
Didier
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.