Eerste ervaringen met de nieuwe TV interface

  • 12 December 2015
  • 15 reacties
  • 564 Bekeken

Reputatie 2
Mijn kinderen waren er snel mee weg. Cool!

15 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Kodel,
Blij dit te lezen. Het mag ook eens positief nieuws zijn.

Bedankt,
Groetjes,
Wim
Volledig met je eens Kodel ik ben ook aangenaam verrast omtrent deze interface.
Wat je zegt klopt de kinderen zijn daar nog veel vlugger mee weg.

op verkeerde plaats gepost maar kan niet wissen en ook niet door het veld leeg te maken!
Reputatie 5
Badge +3
Wanneer wordt de nieuwe interface uitgerold in de regio Lovendegem?
Betreft 1 decoder V5 en 1 decoder V4
mvg
Dit wordt in golven uitgerold.
Voor de v4 moet je nog wat geduld hebben, pas volgend jaar naar verluid.
Als ik u was zou ik al eens proberen door de v5 decoder te rebooten, dwz effen de stekker uittrekken , of via schakelaar achteraan.
Als je ziet dat er geen nieuwe interface binnenkomt dan eens met een factory reset proberen.
voor uitvoeren van factory rest surf naar ▬► Klik hier
Reputatie 6
Badge +2
Zolang er nog fouten in die nieuwe software voorkomen is het best van nog even mee te wachten.
Ik ben er trouwens niet rouwig om dat ik moet wachten tot volgend jaar eer mijn V4 decoder met die nieuwe software wordt uitgerust als ik hoor dat er nog talloze bugs inzitten gaande van mislukte opnames, geprogrammeerde opnames die verdwijnen, opname conflicten en wat weet ik nog allemaal, neen dank u, dan heb ik liever dat die nieuwe software nog een beetje ginder blijft tot alles foutloos verloopt.
Alexander nu moet ik wel zeggen dat er toch al verbetering is sinds de laatste software nte...10.82 dus zoals je zegt nog wat geduld en tegen dat het op de v4 komt zijn alle bugs eruit :-))
Wie weet komt er later nog een beslissing van PX om ook de v4 om te ruilen want als ik mag geloven wat er op FB geplaatst werd danstreven ze er naar dat op termijn bij iedereen een v5 mini in de huiskamer zou staan, maar nu komt op de PX site opeens de V5 weer opduiken!!!! Het is verwarring zaaien troef bij PX, op dit gebied hebben ze nog heel veel bij te leren !
Reputatie 6
Badge +2
De V4 laten omruilen, liever niet want dan ben ik al mijn opnames die op de harde schijf staan kwijt, alhoewel er een hele hoop opnames zijn die waarschijnlijk toch nooit zullen bekeken worden.
Ze hebben ook nog niet duidelijk gemaakt hoelang PVR nog mogelijk is en als je dan PVR opnames staan hebt of ze verder nog gaan kunnen bekeken worden, het is wat Sinjoor op een andere post gezegd heeft er is nog zoveel dat we niet weten van PX
Kinderen vinden het tof oudere mensen niet. Oudere generatie vind het een achteruitgang dat je nu veel meer moet drukken om iets te bereiken. Stom voorbeeld vroeger op bakje op radio drukken en had radio 2 W_VL nu voor het dezelfde handeling 7 keer drukken, jeugd noemt dat een vooruitgang ik niet. en lees het Forum staat vol met klachten
Reputatie 6
Badge +2
Proximus promoveert vinger gymnastiek. 😃
Reputatie 7
Badge +1
Proximus promoveert vinger gymnastiek. :D
Als ik op mijn V4 (met de laatste nieuwe interface) op radio druk, kom ik automatisch in de laatst gespeelde zender, endoor nog eens te drukken op radio (of op dig.TV of op back) terug op de laatste TV-zender. Veel gymnastiek heb ik daar niet voor nodig.
Gisteren nu weer géén problematische opnames gehad die maar deels wilden afspelen.
Reputatie 7
Badge +6
Die nieuwe interface op de V5 vind ik toch ook trager dan de vorige, maar misschien moeten we hier wat meer 'vingeroefenen'. Volgens mij is die interface al afgestemd op het swipen. scrollen via smartphone en tablet en zal het dan vlugger gaan, tenminste ..... als het allemaal werkt, natuurlijk.:P
reageert al vlugger met software nte...10.82 en radie kan je nu ook met kanaalnummer kiezen vanaf 80 en via de menu radio is het ook simpeler geworden.
Reputatie 7
Badge +1
Er wordt duidelijk aan gewerkt...iedereen zit duidelijk op die V5c interface te werken, en de V4 blijft in de kou staan? Ik hoop dat ze daar ook wat aan werken, want daar zitten serieuze bugs in! En toegang tot de Px TV app. is wél dringend nodig om nPVR-series betrouwbaar te kunnen programmeren.

Reageer