eenzijdige verbreking contractvoorwaarden door belgacom

  • 13 March 2013
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken


echt schandalig hoe belgacom zijn klanten behandelt! om de haverklap wordt het abbo maandbedrag verhoogd én op de koop toe schaft men dan nog de tweemaandelijkse foto's af! (het aantal punten dat je moet bijeensparen voor 50 foto's is gewoon belachelijk = 2.500 punten!)


(was nochtans zeer tevreden over de fotodienst, mooie kwaliteit, snelle service)


ik en vele van mijn vrienden denken er sterk aan om bgc te verlaten. Ik verwijs naar Electrabel waar ook vele klanten hebben afgehaakt wegens veel te duur tegenover de concurrentie, en...Electrabel heeft zijn prijzen aangepast!


Belgacom, geef ons onze tweemaandelijkse foto's terug; dan wil ik blijven!







2 reacties

















Ik wil hier niet de advocaat van de duivel spelen,

maar ik denk dat de nieuwe telecom wet daar wel een grote rol zal in gespeeld hebben,

dat noemen ze de keerzijde van de medaille !


Maar niettegenstaande alles zou ik ook heel graag die gratis foto's terug zien


en dat systeem met die punten vind ik persoonlijk echt belachelijk en ze mogen ze van mij .....







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter










Het waren 20 prints voor Comfort en 50 prints voor Maxi, in beide gevallen per 2 maanden.

Om aan 2500 punten te komen heb je met een 'welcome statuut'

(facturen gem. minder dan 115€ p.maand)

en met facturen van bv. 100€ p.maand slechts 200 punten p.maand,

dus duurt dat dan meer dan een jaar...Inderdaad, na het verdwijnen van de gratis 'credits'

is dit nog maar eens een 'amper verborgen' verhoging van de prijzen!

Met mijn Comfort had ik dus 6 x 20 prints = 120 gratis prints per jaar

van ca. 0,11€ = 13,20€ p.jaar + 6 x 2,95€ verzendingskosten x 6

nog eens 17,70€ p.jaar, samen 30,90€...

bij Maxi wordt dat 6 x 50 prints = 300 stuks x 0.11€ = 33€ + 17,70€

verzending = 50,70€.. Vermits nu maar 50 prints per jaar = slechts 5,50€ + 17.70€ of 23,20€ p. jaar.

Bij Comfort is het verschil maar 7,70€ p.jaar, maar bij Maxi al 27.50€.

Omgerekend per maand een verhoging van 0.64€ (Comfort) of 2,29€ (Maxi).



Bijkomend nog: als je méér prints bestelde dan 20 of 50

(die dan tg. 0,11€ per print werden berekend), werden die ook mee gratis verstuurd...

[url=" style="color: black; text-decoration: none;" target="_blank]©[/url] Bron: http://community.belgacom.be/comment/101713" target="_blank



Reageer