Eenmalige kosten aangerekend

  • 18 March 2015
  • 3 reacties
  • 336 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Op mijn recentste factuur werden éénmalige kosten aangerekend voor tussenkomst technieker om mijn defecte V4 decoder te vervangen in februari. Na mijn uitleg aan de klantendienst dat dit normaal gratis was (dat hadden ze mij in februari gezegd) beloofden ze mij een creditnota tbv 85€ op te sturen en de heel vriendelijke dame verontschuldigde zich hiervoor meermaals. Nog geen 5 minuten later kon ik deze CN al via 'my proximus' bekijken en desgewenst downloaden. Dankjewel Proximus voor de vlugge rechtzetting !!! Als het goed is, mag dit hier ook eens vermeld worden nietwaar. ja

3 reacties

Daar ben ik ook altijd mee zeer correct behandeld geweest, bij verkeerd aangerekende bedragen werden die altijd via CN gecorrigeerd zonder poespas ja
Reputatie 7
Badge +6
Dat mag zeker gezegd worden.ja


Dat zie je dus hier je hier dan ook zo wijnig dat er dan toch nog tevreden klanten bestaan.Het enige moet ik niet meer noemen zeker.

Reageer