Skip to main content
Hallo,

Sinds het begin heb ik een trage internetverbinding, die af en toe uitviel (totaal geen internetverbinding).

In januari 2011 is er een monteur langsgeweest. Hij heeft diverse dingen verricht waardoor ik een stabielere internetverbinding heb gekregen. De verbinding is nog steeds niet om goed te noemen, maar dat is een andere verhaal.

Gisteren heb ik een factuur ontvangen voor mijn internetaansluiting en EENMALIGE KOSTEN van 85,00. Er staat herstel op beschreven. Dit is destijds helemaal niks over gezegt. Je betaald toch al voor je internetabonnement. Voordat de monteur langsgekomen was heb ik niet eens kunnen genieten van mijn internet (viel steeds weg). Blijkbaar moet je extra betalen voor een stabielere verbinding. (de verbinding is nog steeds niet om goed te noemen) Hopelijk kunnen ze daar wat aan doen.

Mijn klantnr is 612883500.

Ik schrijf deze onderwerp omdat ik nu al ruim 25 minuten aan het wachten ben (ik heb namelijk telnr 0800-22800 gebeld) en het is nu 18:23 uur. Ik vrees dat de klantendienst om 18:30 de telefoons (ookal zit je in de wachtrij) niet meer aannemen (We zullen wel zien).

Met vriendelijke groet,

Kose

Het is nu 18:35 en mijn beltegoed is op. 37 minuten aan de lijn en helaas geen contact gehad.

Met vriendelijke groet,

Kose

Is iets voor Eva.

Als het probleem aan uw binneninstallatie ligt is het normaal dat er interventiekosten worden aangerekend. Belgacom is verantwoordelijk tot het eerste aansluitpunt, niet verder.

<quote="Kral">

Het is nu 18:35 en mijn beltegoed is op

</quote>

En dat van een 0800-nummer... straf!

*zucht*

Er zijn er hier heel wat die hier 'eenmalig' hun probleem posten of hun ongenoegen uiten, maar beter eerst hun probleem 'begrip en geduld' zouden oplossen!

Niks of niemand is perfect en daar zullen we allen mee moeten leven.

Beste Kral,

Dossier 13126135 is voor u opgemaakt, voor onderzoek van de aangerekende kosten.

De bevoegde dienst zal zelf contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer