Vraag

een sprookje

  • 2 September 2016
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

“een sprookje:er was eens een mobiele telefoonmaatschapij laten we ze voor de verandering proximus noemen het begon allemaal op een mooie decemberdag,door het teveel aanrekenen van onze andere maatschapij veranderen we van provider ik was al in een vorig leven jarenlange goeie klant bij proximus evenals bij belgacom en door de goeie resultaten wilden we wel iets nieuws proberen (ook wel door de promotie met kerst)maar zo gezegd zo gedaan en 2 nieuwe abonnementen voor de vrouw en ik allebei 20€ per maand voor 2jaar is zo voorbij en dan begint het sprookje in januari moet ik maar 3 keer het speciale nummer bellen omdat er geen faktuur volgt een duplicaat werd opgestuurd ,niks ontvangen wel ondertussen op oud rekeningnr 2x20€gestort met de belofte van in feb fakturen te ontvangen en zoals het in goede lange sprookjes past in feb van t zelfde laken een broek weer v erschillende keren gebeld om dan te horen te krijgen dat het adres straat en nr kloppen maar de gemeente is niet juist werd naar ronse gestuurd inplaats van ruien,foutje kan gebeuren ook al moet je je paspoort afgeven om alles te kopieeren.weer betaald zonder faktuur natuurlijk gingen ze bij proximus alles in het werk stellen om dit zo vlug mogelijk te verhelpen maar ook in maart hebt ik verschillende keren moeten bellen maar nog steeds geen fakturen ook in april ging dit lekker door alhoewel ik gebeld heb ook in mei nog geen fakturen en zoals een deftige klant betaamt weer gebeld om mijn geld kwijt te raken en erbij gezegd dat ze mijn fakturen best via mail of sms mochten doorsturen en ja hoor alles kwam in kannen en kruiken,alhoewel er ergens iets moet mis gelopen zijn zijn want proximus vind dat ik een faktuur te laat heb betaald ergens 1 van de die die ik maar niet kon ontvangen want zelfs de post werd verdacht gemaakt van mijn fakturen niet te bezorgen en zodus werd er een aanmaningskost van 13€ aangerekent voor zowel mijn abonement als dat van mijn vrouw en dat gaat nu al door van mei tot nu al zeker 10uur aan de telefoon doorgebracht ook al 2 keer naar ronse geweest naar de winkel die me het abonement heeft aangemaakt en daar 2 keer doorverbonden op speciaal nummer van de fakturen met het bericht dat ze alles in orde zouden brengen omdat ze zo klantvriendelijk zijn bij proximus dat ze hun werk niet doen maar het wel aanrekenen aan de klant omdat zo een klein ventje met 2 abonementjes niet veel voorsteld in hun ogen en na me 9maand te stalken want ik vind het wel een beetje van t goeie teveel je kan het ook koeieoneren noemen in ieder geval gaat er een prachtig eind aan het sprookje komen want om van hun getreiter af te zijn ga ik die 13€ onrechtmatig gekregen boete betalen om van het gezaag af te zijn.wel ga ik op allerhande manieren zoals dit bericht delen op alle mogelijke kanalen want ik vind hetgeen zij mogen mag toch zeker van 2 kanten komen en ik vind alle reklame mag er zijn ook al is het eens negatieve er volgt wel een waarschuwing bij pas op als je verandert van provider dat alles goed verloopt of het kost je onnodig geld en zij schijnen altijd gelijk te hebben ook al heb ik nu al zeker 20personen aan de lijn gehad die alles in orde gingen maken en heb ik verschillende klachten via telefoon en mail verstuurd de onzin blijft duren net een veronschuldigende mail gehad dat ik ne slechte betaler ben en dat dat me 13€ kost na de 24maand van mijn kontrakt ga ik geen slechte betaler meer zijn want ik verander al zeker van provider en zoals beloofd want ik hou wel mijn beloftes deel ik iedere maand dit bericht op alle sociale media want ik ga zeker reklame maken voor de best there is proximus de afzetters van de telefoon.”

3 reacties

Daarom heeft de nieuwe telecomwet er ook voor gezorgd dat men probleemloos en zonder opzegvergoeding kan overstappen.
Je kan ook altijd de ombudsman aanspreken als je echt vindt dat het niet meer door de beugel kan.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Luc,

Alvast de excuses hiervoor.

Als je via privébericht klantgegevens stuurt naar Het Proximus Team zullen we alles voor je nakijken.

Dit kan via volgende link - Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'


Met vriendelijke groeten

Koen
Dag Luc,
Alvast de excuses hiervoor.
Als je via privébericht klantgegevens stuurt naar Het Proximus Team zullen we alles voor je nakijken.
Dit kan via volgende link - Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Met vriendelijke groeten
Koen

Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

Reageer