Een PVR opname bekijken terwijl een andere PVR opname bezig is kan dat ?

  • 19 February 2012
  • 9 reacties
  • 561 Bekeken

Kan je een programma dat je vroeger opgenomen hebt op de decoder bekijken terwijl er een ander programma opgenomen wordt op de decoder?


Elsa

9 reacties

Ricy,
ik heb het geprobeerd maar als ik de opname bekijk dan zie ik een hapering in de opname die bezig was terwijl ik een vroeger opgenomen programma aan het bekijken was, het is wel niet erg.

Elsa

Reputatie 7
Badge +1
Kleine haperingen kunnen idd soms voorkomen, vooral als je HD in PVR opneemt en tijdens de opname veel zapt tussen HD zenders. Maar toch slechts héél uitzonderlijk vind ik.
Hartelijk bedankt voor jullie antwoorden,
het is inderdaad niet echt storend en is maar voorgevallen in het begin van het bekijken van de opname.

Elsa
Opmerking ivm Opnames:

Deze klacht is terug actueel verrassing

we zijn bijna 4 jaar verder en PVR en nPVR opnames zorgen nog altijd voor problemen en conflicten bij veel mensen verrassing
Reputatie 7
Badge +1
Maar conflicten zijn er nog nauwelijks, en van PVR-opnames zullen we ook geen last meer hebben binnenkort? Jij trouwens al zeker niet met je V5 compact.duivel


Met PVR hing ook veel af van je lijnprofiel natuurlijk. Maar al vanaf 30/7Mbps was dat bij mij al niet zo'n probleem meer. Bij anderen die nog (steeds) op een lager profiel zitten, is nPVR wél een oplossing (nooit geen 2 streams meer nodig), nu al 60 dagen, binnenkort ook onbeperkt?
Het is inderdaad wel raar dat er de laatste tijd meer klagen over conflicten met nPVR en het zou net het omgekeerde moeten zijn,

kortom het zullen nog kinderziekten zijn met de overgang naar de nieuwe interface op

- decoder

- PXTV-app

- PXTV-web gebaseerd.
Kinderziektes mijn god die al 18 maanden duren en maar niet opgelost geraken en maar beloven dat het in orde komt met de volgende update ( veel beloven en weinig geven doet de gekken in vreugde leven)


Gisteren de update gehad met box met de nieuwe look en trek op niets, veel meer klikken om iets te bereiken. Heb niets dan conflicten met de opnames. Wat vroeger perfect lukte kan nu niet meer. Weer terug gebeld naar Brussel en mijn gal uitgespuugd nu al 3 maanden dat ik doe maandelijks en krijg iedere keer creditnota. Dus raad iedereen aan bel naar de klantendienst om klacht in te dienen.


Ik noem die nieuwe look niet gebruiksvriendelijk, veel meer drukken om iets te bereiken. Bv. vroeger versneld voor uitspoelen x2 zag je de balk op de tv en kan de ondertiteling van het programma nog mee lezen. Nu zie je die balk 25% van het scherm innemen wat belachelijk is en op snelheid x2 kan je de onderschriften niet meer lezen.


Intussen door de flaters van PX al weet niet hoeveel programma's gemist die niet opgenomen zijn.


Vraagje aan de medewerkers is dat nu de politiek van PX om de klanten voor idioten te nemen?




En doe ook iets aan de radio mijn god vroeger 2 drukken om te kunnen luisteren naar bv radio2 nu voor het zelfde resultaat 6 keer drukken
De nieuwe Proximus tv update is in ieder geval al weer wat beter en maak bekijken van opnames via deze app mogelijk.

Alles valt wel stiletjes aan op zijn pootjes.

Stapje per stapje zoals bij de kinders met hun kinderziektes vraagt ook tijd en geduld lach


Update:


Nog een verbetering met de Nieuwe PXTV-app


er voor :

Na wissen via vorige PXTV-app van een volledige serie was die blijkbaar gewist en verdwenen uit de opname lijst

maar 's anderendaags werd de episode en de volgende toch opgenomen


Nu met de nieuwe PXTV-app ook de serie volledig gewist en nu is ze ook echt werkelijk gewist de volgende dagen worden er geen episodes meer opgenomen.


Dus de bugjes verdwijnen toch beetje per beetje
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb op mijn smartphone de Px TV app. (versie 1,0) eens gewist en terug geïnstalleerd, en toen kon ik niet meer inloggen. Ik krijg een schermbericht:


Even geduld…


Beste klant,


Nog even geduld en dan kan ook jij genieten van de nieuwe Proximus TV app.


Ondertussen kan je nog altijd naar Proximus TV kijken op je tablet of smartphone met de TV Overal applicatie, te downloaden via www.tvoveral.be


Vriendelijke groeten,


Het Proximus TV-team


Maar ook op mijn tablet kan ik nu niet meer inloggen…Doen ze dat omdat er zoveel fouten gebeuren? Als ik nog moet wachten tot de aangepaste interface voor de V4 er komt, zullen het zeker vijgen na Pasen zijn!ontevreden

Reageer