een paar vraagjes:

  • 23 January 2011
  • 3 reacties
  • 474 Bekeken

ik heb een pack internet favorite zonder vaste lijn met een belgacom smile together 20 gsm abonnement,

*op mijn factuur staat telkens multi en security vermeld, heb ik niet echt nodig denk ik, kan ik dit opzeggen?

*als ik op 192.168.1.1 mijn status check, is de downstream rate 5086kbps en de upstream 511 kbps op adsl2+,

is dit goed of slecht? ik dacht dat ik met internet favorite snelheden kon halen van 25mbps down, en 3.5 mbps upload?

ligt dit aan mijn lijn? of moet ik dan die overstap naar vdsl 2 maken?

login: fa007642

3 reacties

Eva, ik heb u een prive bericht gestuurd.
Beste,

Multi & Security geeft u recht op technische ondersteuning op meerdere computers en een antivirus programma.
Dit houdt in dat wanneer u belt naar de technische dienst voor zaken die ondersteund worden door belgacom, u service mag verwachten voor al uw pc's.
Het antivirus programma dat u ontvangt is Norton.

Beide zaken zijn niet nodig voor het functioneren van uw pc, maar ik raad u aan dat als u dit pakket opzegt, u van een ander antivirus programma gebruik maakt.

Zoals vermeld door Wouter1984.
Uw lijnsnelheid kan verhoogt worden door een overschakeling naar VDSL2. (U heeft de mogelijkheid tot VDSL2 - 20 Mb)

Dit kan al dan niet gratis geregeld worden, als u hierin geinteresseerd bent mag je mij een privé bericht sturen.

Mvg,

Eva van Belgacom
Snelheden van 16 Mbits en meer zijn enkel mogelijk op een VDSL2 lijn. U dient dus inderdaad over te schakelen (indien voor u beschikbaar). €50 activatiekost, bbox2 modem inbegrepen.
Kijk hier voor de beschikbaarheid. Als u BelgacomTV kunt ontvangen in HD, kan u aangesloten worden op VDSL2.

Het zou kunnen dat de Multi&Security automatisch is inbegrepen in uw pack (bij sommige packs wel, bij andere niet, bekijk de kleine lettertjes op de factuur). Indien het niet inbegrepen is, kunt u de optie stopzetten, ja.

Reageer