Beantwoord

Een (eigen) reactie deleten

  • 29 December 2015
  • 11 reacties
  • 661 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Kan je eigenlijk een reactie verwijderen nadat je ze geschreven en doorgestuurd hebt? Vroeger kon dat met het prullenbakicoontje.
icon

Beste antwoord door Wim 29 December 2015, 22:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Kan je eigenlijk een reactie verwijderen nadat je ze geschreven en doorgestuurd hebt? Vroeger kon dat met het prullenbakicoontje.
Zelf verwijderen niet, aanpassen wel. Indien je een bericht verwijderd wilt zien, zeg ons hetwelk, en dan doen wij dat wel voor jou.
Ik heb dit ook al voorgehad dat je verschillende pagina's open staan hebt in je browser en dan je vergist en een bericht beantwoord in een verkeerde pagina, vind ik ook ambetant dat je dan iedere keer moet vragen, enfin 't zal wel weer een goede reden hebben zeker.
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb soms hetzelfde voor , maar dan een niet afgewerkte tekst open op mijn tablet en dan weer actief op mijn PC. Soms dan dubbel of niet meer relevant. Maar nog niks ergs.
Sinjoor, Zou dit iets met onze ouderdom te maken kunnen hebben ;-))
De Moderators gaan hun handen vol hebben met ons als het zo zit :-))
Reputatie 7
Badge +1
Tja, zolang ze ons niet als hackers beschouwen....die het systeem willen overbelasten met niet relevante steeds te verwijderen teksten...Al denk ik eerder dat wij te prefectionistisch zijn in een onhaalbaar scenario...Nu wordt ik allicht te filosofisch...:D
Toch vond ik de vorige versie dat prullebakje soms handig. Je reageert ook soms op iets waar een ander bijna gelijktijdig hetzelfde schrijft, en dan had ik de neiging om de mijne te verwijderen als overbodig en storend. Maar ja, die moderators maat laten doen zeker?.:?
Reputatie 7
Badge +3
Is even wennen, dat je niet kan wissen. Ik had dat ook voor op een bepaald forum. Op nog een ander forum kon je wissen, zoveel je wilde, maar toen ik dat op dat bepaald forum ook wilde doen, lukte dat dus niet, zonder hulp van een moderator. Het heeft eigenlijk één voordeel. Je gaat beter opletten en alles nog eens nalezen wat je post, want het blijft nu leesbaar voor iedereen. Dus eerst nadenken en niet teveel schermen gelijk open zetten, dan hoef je de moderatoren ook niet lastig te vallen. 😃
Reputatie 7
Badge +1
Je hebt natuurlijk een punt hé Elma...:D
Ja meneer pastoor zeggen ze dan :-))
Reputatie 6
Badge +2
Ben je zo gelovig, Elsa?:D
Reputatie 7
Badge +3
Je hebt natuurlijk een punt hé Elma...:D
Ik zeg maar wat ik zelf ondervonden heb toen ik van een forum zonder regels, overging naar een forum waar je je berichten na een uur niet meer kon aanpassen of wissen. Op dat eerste forum werd er op los gewist en aangepast, waardoor de treat helemaal onoverzichtelijk werd. Er werd dan ook veel op gequote, wat het overzicht nog minder goed was. 😃
@Alexander op het Proximus forum kan je alleen maar ongelovig worden 😃