Een boost voor jouw internet en tv! En dat helemaal gratis.


Reputatie 4
Badge +2
Deze mail krijg ik net van Px, wat is daar nu de bedoeling van ?

Mijn voordelen : Surf nog sneller, kijk TV in HD op 3 schermen tegelijk.

Ik zit nu op 100/20 profiel, vraag me af hoe ik nu nog sneller ga surfen....


11 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Zoals er staat: "De technologie is al geactiveerd voor jou!", is louter informatief om je te laten weten dat je deze snelheid kunt waarnemen daar je dit misschien nog niet gemerkt had, wel grappig 🙂
Reputatie 4
Badge +2
Dat was het eerste wat ik controleerde toen ik mijn bbox3 aansloot 😃
De meldingen worden al langer verstuurd, ik heb die ook pas ontvangen nadat ik al lange tijd op 100/20 stond, zoals altijd zin ze bij PX nooit van de vlugste geweest 😛
Reputatie 7
Badge +1
Na installatie van de b-box3 kan het soms nog wél een week of 2 à 3 duren, voor je op vectoring komt (was bij mij toch zo)..Ik heb die reclame ook eerst nu gehad, en sta al meer dan een maand op 100/20.
Reputatie 6
Badge +3
Dat is natuurlijk om te vermijden dat je een brief te vroeg zou krijgen, of wanneer de snelheid toch niet gehaald kan worden. Dat zou pas pijnlijk zijn.
moet hij dan zoveel te laat komen als je vaststelt met de px snelheidstest dat het al zo ver is, of merkt aan je lijnsnelheid ;-))
Badge +1
Waar kun je dat de dag van vandaag zien welk profiel je hebt? Vroeger wist ik het staan op de 192.168.1.1, maar nu niet.
Als je een bbox3 hebt van het merk sagemcom kan je dit met een tooltje
da je kan downloaden hier => hier
Anders kan je ook kijken via de Prox Internetsnelheidstest wat je zou moeten hebben
En kan je ongeveer controleren of je die haalt met een http://speedtest.net uit te voeren met een pc/laptop verbonden met een utp kabel aan je bbox3 omdat het via wifi niet betrouwbaar is als resultaat.
Ook de test uitvoeren terwijl je decoders in standby staan en er geen opname op je decoder zijn harde schijf geprogrammeerd staat.
nPVR opnames op de server spelen geen rol
Badge +1
De speedtest ken ik al :D
Ik denk trouwens dat ik het ondertussen wel gevonden heb. We zitten jammer genoeg nog altijd op een 30/10. Dus jullie hebben allemaal niet te klagen met jullie 100/20 hé 😛
't hangt er altijd vanaf of je het echt nodig hebt of er door veel hinder ondervindt we hebben het er juist hier nog over gehad:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/lijn-snelheid-modem-sync-snelheid-versus-internet-abonnement-snelheid-11826?postid=551547
Badge +1
ja, heb het gelezen :D
Tja, soms sakkeren we wel eens dat het zo traag gaat. Maar meestal is het inderdaad wel nog te doen 🙂

Reageer