een aflevering uit een serie niet opgenomen

  • 23 May 2012
  • 2 reacties
  • 333 Bekeken

Ik heb sinds geruime tijd een serieopname ingesteld voor alle afleveringen van Zone Stad. Maandag is de aflevering niet opgenomen, geen melding, geen verkeerde opname niets ... Hoe kan dat? Hoe kan ik alsnog deze aflevering bekijken?

2 reacties

Ja lap, het is hier vandaag ook weeral van dat. Nóg maar eens... Ik wordt het echt wel kotsbeu eerlijk gezegd.

Gaat ook over een serie opname (Thuis op één, iedere dag, ook al gehad met andere programma's). Is de afgelopen dagen telkens goed gegaan, nu dus niet. Bij de opname staat ipv een cirkeltje een driehoekje. Je kan alleen kiezen voor verwijderen. Het programma erna, dat ook een serieopname is (1x per week) is dan weer wel goed opgenomen.

Het wordt tijd dat Belgacom eens gehoor begint te geven aan deze klachten, want we zijn bijlange niet de enige (als je het forum hier erop na slaat). Antwoorden in het genre "netwerk pvr (geen serie opname mogelijk, dus geen optie) gebruiken ipv op decoder" of "reset decoder eens" zijn voor mij geen structurele oplossingen (en precies alsof we dat nog niet geprobeerd hebben, probleem doet zich vaak op 2 decoders voor). Evenals opname herinstellen, want de verloren opname heb je toch niet terug.

Mijn login is fb157526, ik vermoed dat Belgacom a.d.h. hiervan wel mijn gegevens kan terugvinden om een klachten dossier op te stellen. We zijn 7 jaar Belgacom klant voor internet waarvan 4 voor digitale tv. Ik hoop dat zo te kunnen houden, tenzij er geen gehoor komt op deze klacht, dan moeten we misschien toch een andere tv aanbieder overwegen...
Ik heb ook de laatste 2 afleveringen van Zone Stad gemist.

Dan maar aangekocht via op aanvraag. Maar eigenlijk zou je in zo een geval die afleveringen gratis moeten kunnen opvragen


jc

Reageer