e-Services

  • 12 September 2013
  • 55 reacties
  • 6346 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

We hebben de e-Services aangepast en verbeterd. We wensen u veel plezier met het ontdekken van de vereenvoudigde lay-out & de nieuwe “Mijn support” categorie.


Alle feedback is welkom via de online survey in de e-Services zelf.


Eva.

55 reacties

Pro⌘imus Vanaf 29/09/2014



http://www.proximus.be/nl/id_cr_landing" target="_blank

  • https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myBillAndUsage?clearSelectedProduct=true" target="_blank
  • https://admit.belgacom.be/eservices_glp/GroupLoyalty/shoppingCart.pxa" target="_blank
  • https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?lang=nl" target="_blank




nieuwe “Mijn support” categorie.


die opties vond ik vroeger in de oude interface ook terug dus zo nieuw is dit niet volgens mij ;-)


@ Eva,


'Test mijn lijn' / 'Start de analyse'


kan je mij 100 % verzekeren dat je door zo'n test te laten uitvoeren je DLM profiel niet kwijt speelt hierdoor.



Best Walter,

Graag ontvang
ik je klantgeg. (klantnr, contactnr, e-mailadres, login e-Services) via een
privé-bericht, zodat ik dit even voor je kan laten nakijken door de bevoegde
dienst.

Met
vriendelijke groeten,

Eva

Beste Mattias,

Eerst via Mijn Overzicht dan Mijn Producten en dan op uw vast Internet klikken en dan zou u het rechts moeten zien staan.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Kenny,

Kan je mij ook even een contactnummer, je
e-mailadres en je login van de e-Services doorsturen via een privé-bericht, dan
laat ik het nakijken door de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Walter,

Ik heb uw vraag overgemaakt aan de
bevoegde dienst. Deze dienst zal zelf contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Kenny,
Bedankt om ons te verwittigen. Aarzel niet me te contacteren indien u nog vragen hebt.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Beste Nele,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres,login)bezorgen.

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Nele,

Ik heb uw vraag aan de bevoegde dienst doorgegeven.

Zij zullen u terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste
annabel,

Kan u mij
via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login
e-Services) bezorgen?

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Ludo,

Kan u mij
via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login
e-Services) bezorgen?

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Arlette,

Kunt u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login e-Services) bezorgen, aub?

Dan kan ik het laten nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
a:3:{s:3:"url";s:33:"/files/786f330e47/e-Services.docx";s:4:"name";s:15:"e-Services.docx";s:4:"size";s:5:"168KB";}
 Beste Marcl,

Kunt u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login e-Services) bezorgen, aub?

Dan kan ik het laten nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Henri,

Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, login e-Services, e-mailadres, contactnr) even doorsturen?

Ik laat de bevoegde dienst u dan terug contacteren.

met vriendelijke groeten,

Eva
Beste andre.2145, Guy,

Best eens opnieuw proberen.
Hebben jullie deze problemen dan nog?

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Danny,

Ik heb uw vraag doorgegeven aan de bevoegde dienst.

Zij zullen u terug contacteren hierover.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Valerie,

Kan u mij uw klantenrekeningnummer even via PM doorgeven zodat ik dit voor u kan nakijken aub?

Mvg
Eva
Beste,
Via welk klantnummer heeft u de inruiling laten uitvoeren? Een pay&go kaart kan geen punten sparen voor het Premium en/of Bizz Club systeem.
Het is inderdaad zo dat uw belkrediet vervalt op 10/05/2014, indien er geen herlading plaats vind.
Wanneer u een bestelling plaats via Premium en/of Bizz club kan de levering 5 a 8 weken duren, echter is het niet exact te bepalen wanneer een levering zal plaats vinden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste,


Als ik mij aanmeld bij e-services krijg ik niet het 'speciale scherm' om te mijn account te ontdubbelen .


Ik heb al wat aan het zoeken geweest maar vind nergens iets waar ik dat alsnog kan doen.


Ik weet niet of het u kan veel verder helpen maar meer info via volgende link:


http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/uw-account-creeeren-en-beheren/hoe-inschrijven/a_id/16434/c/1284,1389,1392,1391" rel="nofollow
Als het niet lukt kan je altijd een Privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Was er dan iets mis met e-services?Hier inieder geval niets van gemerkt.
met e-services zelf niet maar wel dat scherm dat moet opengaan om je account te splitsen, bij was dit geen probleem, nu heb ik een apart account proximus voor mijn P&G
En toch is het voor mij chinees want waarom heb ik dan niets moeten doen.
Belgacom vraagt aan de klanten om te splitsen, als ze momenteel 2 klantnummers aan 1 login gekoppeld hebben.


Dit is toch de uitleg van Eva van Belgacom.


Maar bvb voor mijn geval klopt die uitleg volgens mij ook niet, want ik heb geen 2de klantnummer voor mijn P&G of dan moeten ze met klantnummer iets anders bedoelen in dit geval !

Reageer