e-Services

  • 12 September 2013
  • 55 reacties
  • 6347 Bekeken


Toon eerste bericht

55 reacties

Stuur best een privé bericht naar 'onze medewerkers' (vroeger Eva van belgacom genoemd)


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Hoi Allemaal ,


Ik heb zojuist gerpobeerd met nieuw abonnement toe te voegen aan my proximus heb een nieuw accound gemaakt


en op toevoegen geklikt geraak niet verder moet morgen inbellen het klantnummer dat je moet gebruiken is toch je klantnummer van je pack ofnie


wie kan mij helpen aub .




Mvg Birgit
Staat op je facturen


Uw klantnummer is een nummer met 9 cijfers


maar al het dan toch nog moest problemen geven geef het best door


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


je kan het ook op volgende manier :


  • klik hier ►MyProximus (en dan inloggen)
  • Mijn factuur & verbruik
  • Instellingen
  • op 'Mijn Zoomit-factuur activeren klikken' en daar zie je klantnummer staan
Nog simpelder :


  • klik hier ►https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myOverview" rel="nofollow (en dan inloggen)
  • Mijn factuur & verbruik
  • dan op details klikken en rechtsboven zie je uw klantnummer staan
Als de E service verbeterd is , hoe komt het dan dat ik nu al maanden de melding krijg My Proximus is tijdelijk niet beschikbaar waarvoor onze exuses telkens als ik probeer om in te schrijven voor een electronische factuur ?
Als de E service verbeterd is , hoe komt het dan dat ik nu al maanden de melding krijg My Proximus is tijdelijk niet beschikbaar waarvoor onze exuses telkens als ik probeer om in te schrijven voor een electronische factuur ?
Het is mogelijk dat deze foutmeldingen te wijten zijn aan uw webbrowser. Bij deze raad ik u dan ook aan om uw tijdelijke interentbestanden en cookies eens te verwijderen. Mocht dit geen oplossing bieden, zou u tevens eens kunnen proberen om MyProximus via een andere webbrowser te raadplegen.
U mag me tevens het emailadres doorgeven, waarop deze facturen mogen verstuurd worden. Dan maak ik dit alvast voor u in orde.
Met vriendelijke groeten, Fabio.
Reputatie 5
'Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.' Jullie proberen de klant te overtuigen om alles via 'myproximus' te regelen. Toen het nog e-service was ook altijd problemen. En ondanks de aangekondigde verbeteringen nog steeds dezelfde slechte software. En elke keer wanneer je iets dringend moet hebben is het prijs. Het is al zover dat ik er over denkt om met alles over te stappen. Dan moet ik mij daar teminste niet meer druk over maken. Oef,dat moest er even uit.verdrietig


mvg
Reputatie 5
'Het spijt ons, om technische redenen buiten onze wil, is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.'


Er zijn vorderingen het is niet hun fout !!!!!!


mvg
Eens een privé bericht sturen aan onze medewerkers, om te laten nakijken of er niks verkeerd is met je profiel
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij verloopt alles normaal (Firefox 35.0.1 maar ook met 36.0.1, nu echter tijdelijk teruggezet naar 35.0.1 voor TVO)
Ik heb ook nog altijd geen factuur ontvangen,komt er nog een of moet ik die zo voor de laatste keer betalen.
Beste Ken,
Uw volgende factuur zal u pas in april ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Davy
Pro⌘imus Vanaf 29/09/2014



http://www.proximus.be/nl/id_cr_landing" target="_blank

  • https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myBillAndUsage?clearSelectedProduct=true" target="_blank
  • https://admit.belgacom.be/eservices_glp/GroupLoyalty/shoppingCart.pxa" target="_blank
  • https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/registration?lang=nl" target="_blank




nieuwe “Mijn support” categorie.


die opties vond ik vroeger in de oude interface ook terug dus zo nieuw is dit niet volgens mij ;-)


@ Eva,


'Test mijn lijn' / 'Start de analyse'


kan je mij 100 % verzekeren dat je door zo'n test te laten uitvoeren je DLM profiel niet kwijt speelt hierdoor.



Best Walter,

Graag ontvang
ik je klantgeg. (klantnr, contactnr, e-mailadres, login e-Services) via een
privé-bericht, zodat ik dit even voor je kan laten nakijken door de bevoegde
dienst.

Met
vriendelijke groeten,

Eva

Beste Mattias,

Eerst via Mijn Overzicht dan Mijn Producten en dan op uw vast Internet klikken en dan zou u het rechts moeten zien staan.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Kenny,

Kan je mij ook even een contactnummer, je
e-mailadres en je login van de e-Services doorsturen via een privé-bericht, dan
laat ik het nakijken door de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Walter,

Ik heb uw vraag overgemaakt aan de
bevoegde dienst. Deze dienst zal zelf contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Kenny,
Bedankt om ons te verwittigen. Aarzel niet me te contacteren indien u nog vragen hebt.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Beste Nele,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres,login)bezorgen.

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Nele,

Ik heb uw vraag aan de bevoegde dienst doorgegeven.

Zij zullen u terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste
annabel,

Kan u mij
via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login
e-Services) bezorgen?

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Ludo,

Kan u mij
via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login
e-Services) bezorgen?

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Arlette,

Kunt u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, login e-Services) bezorgen, aub?

Dan kan ik het laten nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer