Skip to main content
Mijn e-Services geeft: "U beschikt momenteel niet over Belgacom TV" terwijl ik wel degelijk Belgacom TV heb. Idem zo voor vaste lijn.

Weet iemand wat te doen, hoe op te lossen?

Grt,

Peter.

hallo van mij juist het zelfde ik zie mijn internet maar de rest niet

E-services en Bill-Viewer.... veel mooie woorden voor zaken die op niks trekken. Ik stel reeds maanden vast dat een persoon een paar gemeenten verder met hetzelfde emailadres werkt als ik. Niemand bij Skynet die dit ooit heeft gemerkt.. Het gevolg is dat sommige van mijn emails en ook mijn Belgacomfacturen bij deze persoon terecht komen. Ik ontvang natuurlijk ook email van deze andere persoon. Dan maar ons emailadres verandert. Natuurlijk kon ik dan niet meer aan mijn E-services, dan maar een nieuw account aangemaak of toch geprobeerd om dit te doen. Na 3 uur prutsen er nog niet ingeslaagd om een nieuw account aan te maken. Je krijgt via de webpagina van Skynet of Belgacom geen kloten uitleg en de 0800 lijn weten ook van toeten nog blazen. Hint voor Belgacom: geef de klient de kans om eerst het oude account te verwijderen en kan je volledig opnieuw beginnen. Ik denk dat het Skynet-Belgacom tijdperk bij bijna aan het einde is gekomen bij mij......FredV

Beste PeterG, geertnissan, FredV,

Indien jullie via privé-bericht jullie gegens (telefoonnr, contactnr, email-adres ,eventueel login) en een omschrijving van jullie probleem doorsturen, laat ik dit nakijken en jullie terug contacteren.

Online kunnen jullie ook hulp vinden op :

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/7/search/1

Met vriendelijke groeten,

Eva

Je E-service account maak je toch aan met je klantennummer ?? Hoe kan dat dan dubbel lopen ? Jullie kunnen toch niet dezelfde klantennummer hebben

beste FRED V, deze persoon bezit NIET hetzelfde emailadres, maar wellicht eentje met een punt of koppelteken meer of minder, en de vergissing bij aanmaken is vlug gebeurd. U kan dit zelf vergelijken door een mail aan uw eigen te sturen. Of helpdesk op hun nummer 080022700 te contacteren

groeten-muisje

Reageer