e-mails lezen op scherm

  • 3 August 2013
  • 5 reacties
  • 565 Bekeken

Badge

Wanneer zullen we eens onze e-mails kunnen lezen op ons tv scherm?


Het zou wel eens nu mogen gebeuren.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1


mooi is dat.:)

Reputatie 7
Badge +1


nPVR is de grootste troef van Belgacom op TV-gebied. Voor 'enkel TV kijken' en niet interactief is Telenet met de CI+ smartcard weer een stap vooruit. Mijn V4 werkt trouwens sedert 2 maanden (na oplossen Charles problemen) vlotter dan mijn laatste nieuwe Telenet digicorder (zwart model). Maar eens je ermee vertrouwd bent, werken beide systemen goed.



En inderdaad E-mail op TV is maar handig als je er een keyboard op aansluit, anders is het als SMS'en op een gewone GSM. Doe ik tegenwoordig met tablet of smartphone (sedert ik een 4' heb). Maar met een Smart TV heb ik nog geen ervaring, da's voor als mijn LCD 37' HD ready de geest geeft, maar die blijft nog steeds goed werken na 6 jaar...

Reputatie 7
Badge +1


De hamvraag: is het dan een software- of een hardwareprobleem? Software wordt toch geschreven om hardware (correct) te laten werken, dus in functie van die hardware. Het lijkt er nu op dat ze omgekeerd tewerk gaan...een V5 ontwerpen of laten aanpassen om de software te kunnen gebruiken? Dan was Charles toch vlgs. mij slecht aangepast aan de V4. De V4 is een veel krachtiger en aantrekkelijker apparaat dan de V3. Toch halen ze die V4 uit het aanbod omdat de software er niet goed mee werkt...omgekeerde wereld vlgs mij! Maar de topic ging over E-mail lezen ook Tv. Dus wél mogelijk bij Telenet. Maar erg handig is het niet echt.

Reputatie 7
Badge +1


Is dat dan niet normaal? Ik moet zeggen, dat ik mijn V4 nog nooit in diepe slaap heb gezet. Iemand ervaring mee?

Reputatie 7
Badge +1


Met de digicorder van Telenet kan je wel degelijk je mails binnenhalen (van de mailserver van Telenet natuurlijk). Dus je moet wel internet van Telenet in een 'shake' hebben. Ook Yelo TV werkt niet als je enkel TV hebt.

Reageer