E-mails lezen in MyProximus


Badge
Op mijn tablet lees ik mijn e-mails steeds via My Proximus.
Maar sinds 3 dagen lukt dat niet meer.
De pagina blijft maar laden.
De rest kan ik wel bekijken; mijn verbruik, producten..
Enkel e-mail lezen en schrijven lukt niet.
Nog iemand met dit probleem?

64 reacties

kan je ze nog lezen rechtstreeks via webmail.proximus.be
zie ook je instellingen na:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Badge
De link dient om een emailprogramma in te stellen. Maar ik lees m'n mails niet via een emailprogramma.
Ik lees ze via de website My Proximus. Wanneer ik op het tabblad my email klik en dan e-mails lezen en schrijven blijft de pagina laden.
Badge
Third-party server not responding.

The resource you have requested is located on a third-party server. WebSEAL has attempted to send your request to that server, but it is not responding.


Explanation

This could be due to the third-party server being offline, or to network problems making it unreachable. The problem is not with the WebSEAL server itself.
Solutions

Retry your request later, or contact the system administrator for assistance.

[BACK BUTTON]

Dit komt er op wanneer le een tijdje laat laden
eventueel eens met ander browser proberen of cookies en historie wissen van de browser
ook kan je proberen om eens http://webmail.proximus.be in het browser adres-vak in te voeren.
Badge
Wanneer ik nu op emails lezen klik in my proximus gaat een ander pagina open
https://admit.belgacom.be/WEBMAIL/?authkey=QzQLZYVlW1XS8g1y29ribfPrlz9GUx9ZEF4HdHWfsUDpVgS92bxa8TMdhUOTa_ecUCZ0Il-2g2912PJ2erYFGmzWvWt07CTg9Ms1Z9rYl8qW6K7UVP-5-lo8bR88bl0RssGyWPiYNcvX_6TQ26d53BxLJyjnV6XgTBROVsgRyTPt5vpoJRXKEN8aIffB015pVPKLhZltRRiCc69QyYxgRazDklygA3Ztf8bAfuv6IQ35FbcvoM-l-XSy9tQgFF53WLPOtbKxg706csIyIVp1Ynllt-nBgjFjzwG_LKqCSqTyknTtVMTegqhInOd1DDvMjo6h2CTZ3zabhUGVnEJNn1-e2hNko74X9tZnJXBZ5LoKPmI5qUaJWqnvAtoLz5zP_6kD5YahiAPBXC2U9QFPbEsuIxPXtUdd42W9C2NqDWaddAQsOMoz-y6Xjdyu_bjGOc6MeqQC71ODpL0DXF2RPg4ili5-3kCeWeRYIj6YLtsFAh6jdBaRRge_AOjpscTm

Daar moet je terug inloggen. Wanneer ik dat doe met dezelfde gegevens als my proximus krijg ik een foutmelding verkeerd paswoord/ emailadres.

Weet iemand wat die third party server melding betekent?
Ligt het probleem bij Proximus ?
Wanneer wordt het opgelost, want zeer vervelend?
Verstuur best eens een privébericht aan Het Proximus Team zodat ze dit eens kunnen nakijken,
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +4
Kom je mogelijk terecht op onze webmail pagina ?

Hij vraagt vast achter je email adres en het wachtwoord dat daar bij past.
Badge
Waarschijnlijk kom ik op de webmail pagina.
Maar ik heb daar geen inloggegevens van aangezien ik daar nog nooit heb moeten inloggen.
Normaal ga je naar My proximus, klik je op het tabblad mijn email, klik je daar op emails lezen en schrijven en
krijg je netjes al je emails voorgeschoteld. Nu blijft de pagina laden met bovenvermelde melding
Third-party server not responding (Wat betekent dat ?) of kom je op de webmailpagina terecht waar je terug moet inloggen met ik weet niet welke gegevens. https://webmail.skynet.be/
Badge
Wanneer ik op mijn pc hetzelfde doe inloggen op My Proximus, klikken op mijn email, klikken op emails lezen en schrijven kom ik ook op de webmailpagina terecht maar moet ik daar niet nog eens inloggen. ik kan daar direct m'n emails lezen. Op de tablet zou ik nog eens moeten inloggen, maar wanneer ik dat doe met de inloggegevens van My proximus krijg ik : verkeerd wachtwoord/emailadres.
log je dan in met zelfde LOGIN (naam+paswoord) zoals je gebruikt voor MyProximus
Badge
Heb ik gedaan maar krijg melding verkeerd wachtwoord/ Emailadres.
Badge
Weet iemand wat dit betekent?
hird-party server not responding.

The resource you have requested is located on a third-party server. WebSEAL has attempted to send your request to that server, but it is not responding.


Explanation

This could be due to the third-party server being offline, or to network problems making it unreachable. The problem is not with the WebSEAL server itself.
Solutions

Retry your request later, or contact the system administrator for assistance.

[BACK BUTTON]
Reputatie 7
Badge +4
Op de webmail moet je inloggen met je email adres van de mailbox dat je wil bekijken + passende wachtwoord.

Als je op de tablet naar https://webmail.skynet.be gaat lukt het dan wel ?
Badge
Maar ik heb geen idee wat dat wachtwoord is. Tot 3 dagen geleden moest ik gewoon inloggen op myproximus en dat was het, kon mijn emails lezen . Nu krijg ik of de melding third party server not responding (wat ik nog steeds niet weet wat het betekent) of kom ik op de webmailpagina terecht waar ik terug moet inloggen. Maar wanneer ik het emailadres en wachtwoord van myproximus gebruik krijg ik dat het verkeerd wachwoord en of adres is.
Als je hetzelfde doet op pc , inloggen myproximus, kom je ook op webmailpagina terecht maar daar ben je wel reeds ingelogd en kan je mails lezen.
Begrijp niet hoe het komt dat ik nu plots geen mails meer kan lezen op myproximus.
Reputatie 7
Badge +4
Webmail werkt ook niet met de login van je myproximus account. Maar met je email en het bijpassende wachtwoord.

Indien je het wachtwoord van je mailbox niet kent kan je op myproximus inloggen en via email het wachtwoord aanpassen en daar mee eens proberen.
Badge
Maar hoe komt het dat ik nu plots op webmail terecht kom?
Eergisteren kon ik nog gewoon op myproximus zelf mijn emails lezen.
Badge
En hoe komt het dat je op de pc niet terug moet inloggen op webmail. Eens ingelogd op myproximus ben je automatisch ingelogd op webmail. Dus je zou toch denken dat het dezelfde inloggegevens zijn dan?
Inderdaad dat veronderstel ik ook, bij mij zijn die twee ook identiek, men zou het kunnen weten door eens het wachtwoord van de mailbox te veranderen.....
Badge
Heb gevonden welk wachtwoord ik nodig heb voor de webmail. Is inderdaad een ander dan voor Myproximus.
Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn. Voordien had je alles op 1 pagina: facturen, verbruik, mails...
Nu moet je voor je mails naar een ander website en inloggen met andere gegevens.
Inderdaad dat moet ook werken via myproximus, werkt bij mij ook zonder problemen, of beter gezegd nu werkt het nog goed 😉

Ter info: die foutmelding komt nog voor (wel een post van 5j geleden)
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/e-services-werkt-niet-third-party-server-not-responding-15875

De server die u bedient ligt er mss ook uit ?

Lukt het trouwens nog als je via myproximus probeert je mail te lezen op andere toestellen, bv laptop of pc of...
Reputatie 5
Badge +3
Dag Nathalie, kan deze zelf aanpassen bij de instellingen van je account. Via je online pagina op My Proximus heb je nog steeds het tabblad ‘’Mijn e-mail’’, hierbij staat deze dus nog altijd op één pagina. Groetjes, Nicky
Badge
Hallo,

Dat is het net.
Ik heb ook het tabblad mijn email, maar als ik klik blijft het maar laden. Ik krijg of een melding server is not responding of kom ik op de webmailpagina terecht.
Tabblad mijn email in myproximus werkt nog steeds niet!
En zelfs de webmail werkt niet meer. Krijg nu melding bad gateway 502.

Ik kan gewoon geen mails meer lezen op mijn tablet.

Martin,
Op mijn pc vlieg ik ook naar de webmailpagina wanneer ik in myproximus mn mails wil lezen.
Badge
Wat bedoel je met : de server die u bedient ligt er mss ook uit?
Reputatie 7
Badge +6
Nathalie,
Er zijn momenteel onderhoudswerken bezig op MyProximus:
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/myproximus-niet-beschikbaar-wegens-onderhoud-38015

Dus best eventjes wachten tot laat vanavond of morgenvroeg.
Groeten,
Wim
verkeer gaat via servers en die kan anders zijn dan deze die van een andere klant en zo kan bv iemand problemen terwijl anderen niet.
Niet zeker dat dit de oorzaak is, was maar een gissing van mij.

Reageer