Al zowat 1 jaar beantwoord ik mijn mail zonder enige problemen en ik gebruik allerlei locale australische providers . Sinds vandaag blijft outlook express mij om mijn paswoord vragen voor het verzenden van berichten.
Is er een nieuwe protocol ?
Bladzijde 1 / 1
Emails versturen via relay.skynet.be vanop een lijn van een andere provider dient altijd te gebeuren met authenticatie. Dit is bij mijn weten altijd zo geweest.
Is er niets veranderd aan uw Outlookinstellingen?
Is er niets veranderd aan uw Outlookinstellingen?
Authentificatie staat aan sinds 1 jaar. Niets veranderd naar mijn weten. Belgacom heeft zo'n een slechte side dat ik onmogelijk kan terug vinden hoe je de parameters moet instellen.
Kan iemand mij helpen.?
Kan iemand mij helpen.?
Hier vind je meer uitleg over het instellen van belgacom e-mail account op een niet belgacom netwerk
Het artikel komt overeen met mijn instellingen. Dezelfde als 1 jaar geleden. Ik versta echt niet wat er mis ga.
Er is naar het schijnt een probleem met een van de mailservers ... dit werd hier op het forum reeds eens paar keer aangehaad. Meer details weet ik er ook niet van ... misschien eens het forum erop na pluizen ;-)
Succes...
Succes...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.