e-mail box loopt vol tijdens vakantie en mail wordt onbruikbaar en ontoegankelijk

  • 4 August 2014
  • 0 reacties
  • 2154 Bekeken


Het is me reeds regelmatig gebeurd dat ik na een vakantieperiode geconfronteerd wordt met skynet e-mail die niet meer werkt. Om 1 of andere reden loopt tijdens mijn vakantie mijn skynet postbus telkens vol en telkens over, waarna mailverkeer via mijn skynet e-mailadres geweigerd wordt.


Vorige keren was het een oplossing om dan online in de skynet e-webmailservices te gaan, en alle irrelevant geworden mails handmatig te wissen.


Deze keer lukt het niet. Ik krijg telkens de boodschap: ‘Fout: The quota on mail server ”resmail-prd-imap-priv-vip.bc’' exceeded login xy123456@skynet.be (user=2, context=246900) ‘ en de toepassing blijft hangen…


Help !


1. Hoe kan ik alsnog mijn skynet postbus op de belgacom server ledigen van onnodige mails, zodat ik weer vanaf mijn skynet adres kan verzenden en ontvangen ?


2. Hoe kan ik in de toekomst zorgen dat mijn postbus nooit zal vollopen tijdens mijn vakantie? Op mijn desktop - waarop ik alle mail van de diverse e-mailadressen coördineer en in diverse mappen onderverdeel - gebruik ik MSOutlook 2010. Die desktop wordt tijdens mijn verlof nooit aangezet. Op mijn laptop (die ik op vakantie meeneem) gebruik ik MSOutlook 2013. Het skynet account daarop staat vermoedelijk iets anders ingesteld dan het skynet account op mijn desktop)




0 reacties

Geen reactie

Reageer