Dynafix (DITNOTFIX zou een betere naam zijn (de schandelijke herstelfirma voor Proximus))

  • 3 September 2014
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Hoi Iedereen,


Een paar weken geleden contacteerde ik na problemen met mijn S3 mini (online aangeschaft bij Proximus en onder garantie) de nummer van de hersteldienst. Ik kwam terecht bij DYNAFIX (NL). Ze beloofde mij binnen een paar uur een Kiala label door te mailen zodat ik mijn smartphone kon laten verzenden. Na 3 dagen echter nog geen mail gehad.. Ik nam terug telefonisch contact op dit nummer en ze vertelde me dat de mail zeker verstuurd was en dat die waarschijnlijk niet aangekomen was (dit heb ik tot op heden met mijn Skynet mail nog nooit meegemaakt, het e-mail adres was nochthans juist...). Maar ze beloofde dat ze het Kiala label zelf zouden afprinten en met de post opsturen. Dit was ondertussen ook al meer dan 2 weken geleden maar gewoon niks aangekregen!!


Nu hoeft het voor mij niet meer, ik heb ondertussen een ander toestel aangeschaft (in een winkel waar ik zeker ben van een goede service). Want zolang Proximus met deze trieste firma werkt als hersteldienst zullen we hier natuurlijk geen toestellen meer aanschaffen, je bent gewoon niets met de garantie op deze manier.


Heeft er nog iemand problemen gehad met deze firma???


Ik wou dit toch even melden...


MVG,




Wim



1 reactie

Problemen werden hier inderdaad nog gemeld met deze firma dus je zal zeker niet alleen zijn , ook weet ik niet in hoeverre Belgacom zelf dan er tussen komt als je daarmee problemen ondervindt, het is blijkbaar voor u al te laat maar mss in zo'n gevallen toch eens een privé bericht sturen aan Eva van belgacom zodat ze dit zeker kan doorgeven aan de bevoegde dienst zodat deze zo ook op de hoogte komen van de problemen die er zijn met deze firma.

Reageer