Beste antwoord door sabineb
Hi Frank,
Op je lijn zie ik een synchronisatiesnelheid tot op de roouter downstream Actual Net data Rate 99999.0 Mbps
Dus zie niet direct een extern probleem.
Dus best een speedtest doen via device rechtstreeks verbonden op de bbox router via UTP om te zien dan ook problemen ondervindt.
indien enkel over wifi
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
mvg sabine
Bekijk origineel
Op je lijn zie ik een synchronisatiesnelheid tot op de roouter downstream Actual Net data Rate 99999.0 Mbps
Dus zie niet direct een extern probleem.
Dus best een speedtest doen via device rechtstreeks verbonden op de bbox router via UTP om te zien dan ook problemen ondervindt.
indien enkel over wifi
9 tips om uw wifi te verbeteren
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
mvg sabine