Skip to main content
Wij zijn klant van Belgacom en Proximus (4 GSM's, 2 telefoonlijnen, 1 internetlijn + Belgacom TV). Op kot regelde ik internet met kotgenoten, maar de bovenste verdieping is vorige week afgebrand. Aan mijn kot is er (als bij wonder) niets aan de hand, maar hierdoor zal ik geen internet hebben voor het volgende academiejaar. Plus: dit is mijn laatste jaar. Een abonnement van februari tot juni zou dus optimaal zijn. Ik weet niet of dit mogelijk is (aan een schappelijke prijs).

groeten, sven.

Je kunt altijd eens gaan praten medt reen Belgacom winkel

Ik weet niet of er verbrekingsvergoedingen aangerekend worden als je verhuist naar een adres waar er al een abonnement is op naam van iemand anders. In de algemene voorwaarden kan ik er niets over vinden.

Eva?

Beste svends,

Een contract is altijd voor min 12 maanden.

Momenteel is er wel een promo lopende voor vast internet van 50% korting gedurende de eerste 6 maanden.

Mobile internet is misschien ook een oplossing.

kijk op onze website :

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=internet_l&WT.svl=tlc_nl_int

Beste wouter1984,

Bij een opzeg door een verhuis naar een ander adres blijft uw jaarcontract van toepassing behalve als Belgacom u op uw nieuw adres technisch niet kan aansluiten. Bij een verhuis start er automatisch een nieuw jaarcontract op het nieuwe adres.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer