Dubbele kosten

  • 8 August 2014
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken


Op 7/08/2014 abonnement overgeschakeld van smile freetime 35 naar smart 35.


Naar e services gekeken, heb ik een factuur van 70e. Naar mijn mening dus dubbel aangerekend.


Nieuwe bundel start steeds de 4de van de maand, dus voor3 dagen en zeker geen 35e opgebruikt.


Contact met klantendienst. Antwoord: kunnen wij nu niet zien, wachten tot het gefactureerd is.


Kan dit dan niet ineens rechtgezet worden?


Mvg Greta

1 reactie

Beste
Door een tariefplanwijziging krijgt u via e-services de prijs van beide
tariefplannen te zien.

Dit komt omdat de factuur nog lopende is en het e-services systeem geen
rekening houdt met het stopzetten van een abonnement tijdens de lopende
facturatie cyclus.
Bij het veranderen van abonnement wordt u pro-rata aangerekend voor het
abonnement dat is stopgezet en wordt u volledig aangerekend het nieuwe
abonnement.
U kunt het beste uw factuur afwachten en nakijken. Indien vragen neemt u
contact op met de klantendienst of met mij.
Mvg Eva

Reageer