Skip to main content
nu is het niet het @ lampje dat eerst uitvalt, maar het DSL lampje, iemand een idee hoe dit komt? of komt dat enkel door een 'slechte' verbinding (en lost het zichzelf dan wel weer op na verloop van tijd)

vorige week viel bij mij op mijn bbox het @ lampje continu uit, er werd me aangeraden een telefoontje te plegen naar Belgacom zelf, om te zien wat hier aan de hand was, er werd me gezegd dat mijn bbox mogelijk stuk zou zijn en dat ik er dus een nieuwe kon gaan afhalen, maar na het telefoontje viel het lampje niet meer uit dus ik dacht het is 'opgelost' en zo blij het de hele week zonder problemen branden wanneer het moest en viel het dus niet meer uit, maar sinds gisteren namiddag begon het weer de mist in te gaan...

iemand enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?

mvg,

Meldarion

Controleer de DSL stekker eens in het telefoon aanslutingspunt ...

Anders een probleem met de lijn?

Bellen met 0800 22700 en vragen om een lijntest. Bereikbaar tot 22u vanavond.

Soms is hert inderdaad voldoende om de de fiche eens uit de lijncontactdoos te trekken of de telefoonkabel uit de modem of modem terug opstarten..als dat niet lukt inderdaad met 0800 22700 bellen. Die zijn altijd zeer behulpzaam

Beste Meldarion,

Als het DSL lampje knippert ontvangt u geen of moeilijk signaal van belgacom.

In dit geval, kan de modem defect verklaard worden.

Bij u is de modem al omgeruild dus is de kans groot dat een technieker moet langs komen om uw lijn in orde te brengen.

Best kan u mij uw in privé bericht uw gegevens sturen(abonnementsnummer, login, gsm) zodat ik een lijnmeting kan uitvoeren.

Ook kan u de technische dienst bereiken op de nummer 0800 22 700 ( zoals vermeld door mede forumgebruikers.)

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer