Beste,
sinds gisterenavond werkt ons draadloos internet niet meer...
Heb zowat alles geprobeert wat dit zou kunnen oplossen(bbox herstarten, af- en terug opzetten, kabels minuut uittrekken, channel verandert) maar niets werkt... het werkt enkel +/- een halve minuut vlak nadat ik de bbox heb herstart...
Zou dit aan de bbox kunnen liggen? of misschien aan iets anders? en kan ik dan gewoon met de bbox naar een belgacom center om deze te wisselen?
Bladzijde 1 / 1
Op het moment dat het niet meer werkt, brandt het symbooltje voor draadloos internet (radar-tekentje) dan nog op de bbox?
Nee, je kan niet "gewoon" naar een Belgacom center om de modem om te wisselen, je hebt altijd een omruilnummer nodig, te verkrijgen op 0800 22 700.
Nee, je kan niet "gewoon" naar een Belgacom center om de modem om te wisselen, je hebt altijd een omruilnummer nodig, te verkrijgen op 0800 22 700.
Beste Nick,
Er zijn meerdere mogelijke oorzaken.
Als het DSL lampje, De apenstaart (@) en de draadloze antenne branden,
zou uw modem in principe in orde moeten zijn.
Vanwege de uitlopende mogelijkheden, lijkt het mij makkelijker als u contact opneemt met de technische dienst op 080022700.
Deze kunnen u ook een omruilingsnummer geven indien dat nodig is.
Mvg,
Eva van Belgacom
Er zijn meerdere mogelijke oorzaken.
Als het DSL lampje, De apenstaart (@) en de draadloze antenne branden,
zou uw modem in principe in orde moeten zijn.
Vanwege de uitlopende mogelijkheden, lijkt het mij makkelijker als u contact opneemt met de technische dienst op 080022700.
Deze kunnen u ook een omruilingsnummer geven indien dat nodig is.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.