Beantwoord

draadloos internet

  • 20 december 2015
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

gisteren kocht mijn dochter een smartphone bii proximus brugge; Vandaag wilde ik de code invoeren op haar Phone zodat ze thuis toegang heeft tot ons internet.
Ik kan echter mijn code niet meer vinden! Kunt u mij helpen?
Mijn klantnummer is 2008363
mijn internet-referentienummer: 050270759
mijn gsm-nr: 0496 53 49 04
icon

Beste antwoord door Bram 4 januari 2016, 11:12

Hallo toroontje,

Mocht dit probleem intussen nog niet opgelost zijn, kijk dan even op de achterkant van je BBox. Er hangt daar een sticker met het standaard WIFI wachtwoord.
Mocht u het wachtwoord gewijzigd hebben (zodat dit niet meer het standaard wachtwoord is), dan kunt u best even op onze support site kijken:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_pwd/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/wachtwoord-van-het-wifi-netwerk.html
Bekijk origineel

2 reacties

je kan ook eens bellen naar de helpdesk 080022800 (7/7 tot 22u) misschien kunne ze u daar verder helpen.
Reputatie 6
Badge +4
Hallo toroontje,

Mocht dit probleem intussen nog niet opgelost zijn, kijk dan even op de achterkant van je BBox. Er hangt daar een sticker met het standaard WIFI wachtwoord.
Mocht u het wachtwoord gewijzigd hebben (zodat dit niet meer het standaard wachtwoord is), dan kunt u best even op onze support site kijken:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_pwd/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/wachtwoord-van-het-wifi-netwerk.html

Reageer