Beantwoord

doorschakeling telefoon naar fax

  • 31 December 2015
  • 8 reacties
  • 315 Bekeken

Wij ondervinden dat waar vroeger de telefoon automatisch na enkele minuten doorschakelde naar de fax dit tegenwoordig niet meer gebeurt: de doorschakeling gebeurt helemaal niet meer, wat kunnen we doen?
icon

Beste antwoord door axs 2 January 2016, 19:21

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
De doorschakeling terug op je telefoon activeren, als je de optie "slimme diensten" of "oproepdoorschakeling" op je lijn hebt staan, moet dat lukken. Tenzij je een speciaal toestel hebt (Phone/fax), dan moet je dat in het toestel zelf programmeren.
Dag Elma,

Kan dat ook met 1 vaste lijn, of moeten we dan een bijkomende lijn hebben voor de fax?
Reputatie 1
Is er onlangs iets veranderd aan uw opstelling? Telefoonkabels herstoken of bijkomend toestel aangesloten of dergelijke?
Reputatie 2
Badge +1
Dit is een instelling op je fax.
Gaat ook niet echt om een doorschakeling maar om je fax die na X aantal keer bellen 'opneemt'
Best eens nakijken in de handleiding van je fax.
Dat loopt inderdaad soms wel eens verkeerd blijkbaar dat dit systeem niet goed werkt want ik heb dit nog dikwijls voor dat je belt en 't is een fax die je direct hoort, en dan moet je ze per gsm opbellen (als je dit nummer kent) om te zeggen je fax komt direct op je lijn!.
Reputatie 7
Badge +3
Inderdaad, als het een Fax/Phone toestel is (dus telefoon en fax op één netlijn, dus 1 nummer), dan moet die "doorschakeling" geprogrammeerd worden op je toestel. Voor zover ik me nog herinner, heb je daar opties in: direct, na zoveel beltonen enz. Mocht je de handleiding niet meer hebben, 9 kansen op 10 dat hij wel nog op internet staat.
Reputatie 2
Dan heb ik weer iets bijgeleerd, ik dacht dat het 10 kansen op 9 was.

Ekiem88Noot89
Heb je het ondertussen al gevonden?
Reputatie 7
Badge +3
Dan heb ik weer iets bijgeleerd, ik dacht dat het 10 kansen op 9 was.
Grapjas. 🆒

Reageer