Beantwoord

Domiciliëring aanvragen

  • 1 December 2017
  • 2 reacties
  • 1592 Bekeken

Beste
ik had graag een domiciliëring aangevraagd maar dit werkt niet via myproximus.
Op welke manier kan ik dit aanvragen?

mvg
Els De Bock
icon

Beste antwoord door JanDe 2 December 2017, 09:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo Els, ik kan je daar wel bij helpen. Stuur je IBAN nummer en je klantennummer via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 naar ons, dan is het zo geregeld. Groetjes. Jan
je kan ook chatten met iemand van Proximus hier :
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html

Reageer